Lilianne

Willem

Na 1 keer, wespen weg!

Middelharnis

Atilla

Ik heb een hele goede ervaring gedeeld met deze bedrijf, ze kwamen snel boden alle hulp aan die ik nodig had. Ze waren vooral goed in het weren van het rattenplaag ipv de standaard gif procedure.... Ik heb een hele goede ervaring gedeeld met deze bedrijf, ze kwamen snel boden alle hulp aan die ik nodig had. Ze waren vooral goed in het weren van het rattenplaag ipv de standaard gif procedure. Deze meneer die ons geholpen heeft gelijk de gaten afgedicht. Ik ben er eindelijk vanaf! Bedankt!

Hilversum

Frans

Prima geholpen, vakkundig en vriendelijk. Ook de nazorg is geod.

Zoetermeer

Natasja

Snelle en eerlijke mondeling advies.

Roosendaal

Siepko

Snelle en goede afhandeling.

Burg-Haamstede

richard

Ze zijn er snel bij na eerste telefoontje heeft het 2 uur geduurd toen stond hij al voor de deur alles goed uitgelegen garantie op het afgeleverde werk en ook nog een pen en kladblok voor de kids... Ze zijn er snel bij na eerste telefoontje heeft het 2 uur geduurd toen stond hij al voor de deur alles goed uitgelegen garantie op het afgeleverde werk en ook nog een pen en kladblok voor de kids echt een aanrader als je beestjes heb

dinteloord

W

Uitstekende service, zelfs in de avonduren bereikbaar en in staat om direct langs te komen. Open en eerlijke communicatie.

Kampen

Ria

Ik ben super blij met de snelle afhandeling van het verwijderen van de wespen in de tuin. Om half 8 gebeld en direct doorverbonden naar de juiste regio. Melding duidelijk en om half 1 was de... Ik ben super blij met de snelle afhandeling van het verwijderen van de wespen in de tuin. Om half 8 gebeld en direct doorverbonden naar de juiste regio. Melding duidelijk en om half 1 was de wespenverdelger bij ons thuis. Snel geklaard en nu om 16.00 uur zie ik geen wesp meer en durven we weer met ons klein kind in de tuin.
Fantastisch.

Vreeland

Bram

Afspraken worden goed nagekomen. En de garantie is echt: als het nodig blijkt dan komen ze zonder gezeur en snel nog een keertje terug.

Utrecht