Johan

Ooltgensplaat

F

Ook al zit je in het zuiden van Frankrijk, DÈ-M helpt bij het herkennen van kakkerlakken. Na een mailtje gestuurd te hebben met foto's weten we het zeker. Hierdoor kunnen wij ons poot stijf houden... Ook al zit je in het zuiden van Frankrijk, DÈ-M helpt bij het herkennen van kakkerlakken. Na een mailtje gestuurd te hebben met foto's weten we het zeker. Hierdoor kunnen wij ons poot stijf houden en laten we ons niks wijs maken op de camping waar we zitten! DÈ-M... Bedankt!!! (nu hopen dat de camping eindelijk eens met een oplossing komt)

Oostkapelle

Ellen

Twee keer langs geweest , eerste keer wespennest niet gevonden ( niets voor in rekening gebracht ) tweede keer wel kunnen lokaliseren . Snelle service en goed te bereiken via e mail of telefoon .

Vlissingen

Wicher

De man belde voor een afspraak: was op de dag ruimschoots op tijd. De manier van communiceren was heel gemoedelijk. Na zijn werk te hebben gedaan hebben we een kopje koffie gedronken, moet ook even... De man belde voor een afspraak: was op de dag ruimschoots op tijd. De manier van communiceren was heel gemoedelijk. Na zijn werk te hebben gedaan hebben we een kopje koffie gedronken, moet ook even tijd voor zijn. Bij het naar de auto lopen ontdekte hij nog een wespennest, deze werd ook nog maar gauw even aangepakt! Kijk dat noem ik nou service met de hoofdletter S.

Nieuw-Buinen

Leo

Wij hadden last van een zwerm bijen die in de spouwmuur was neergestreken. Na behandeling geen bij meer gezien. De keuze 'bijen' is overigens niet te maken bij de vraag 'Van welk ongedierte heeft u... Wij hadden last van een zwerm bijen die in de spouwmuur was neergestreken. Na behandeling geen bij meer gezien. De keuze 'bijen' is overigens niet te maken bij de vraag 'Van welk ongedierte heeft u last gehad.' Misschien handig om toe te voegen?

Heinenoord

H

Geen idee over prijs/kwaliteit. Want weet niet wat de werkelijke kosten zijn en wat anderen factureren.
Was, vanwege allergie, in elk geval bereid dit bedrag te betalen om met spoed van deze wespen verlost te zijn.

Ik google nooit want gebruik andere browser die minder persoonlijke gegevens opslaat. Adviseer dat in jullie alternatieven aan te passen.

Utrecht

ronald

Goed snel en goedkoop

dinteloord

C.

Barendrecht

Monica

We hadden zelf alles al geprobeerd om van de mieren af te komen. We werden er licht overspannen van. Op de afgesproken tijd was mijnheer aanwezig. Voor de afgesproken prijs zijn de werkzaamheden... We hadden zelf alles al geprobeerd om van de mieren af te komen. We werden er licht overspannen van. Op de afgesproken tijd was mijnheer aanwezig. Voor de afgesproken prijs zijn de werkzaamheden uitgevoerd. 's avonds geen mier meer te bekennen. Fantastisch!!!

Spijkenisse

WMAJ

Concreet, duidelijk in de communicatie en afspraken.

Halsteren