Jacques

Probleem opgelost, alleen de afspraaktijd was later dan afgesproken

Spijkenisse

Arno

Snel, accuraat, humorvol, en de mieren zijn weg

Strijen

Maarten

Ossendrecht

Bert

Vakkundig gedaan ik ben ze kwijt
een telefoontje en ze komen en op de afgesproken tijd

Leerdam

M.

Dode wegrottende muis in afzuigkap keuken, stank was na enkele dagen niet meer te harden, maden vielen uit de afzuigkap en krioelden over aanrecht. Via het algemene tel.nr. van Beestjesweg... Dode wegrottende muis in afzuigkap keuken, stank was na enkele dagen niet meer te harden, maden vielen uit de afzuigkap en krioelden over aanrecht. Via het algemene tel.nr. van Beestjesweg doorverbonden met een regionale bestrijder, die goddank diezelfde middag nog langs kon komen. Hij ontmantelde de afzuigkap en verwijderde de halfverteerde muis en de maden. Zeer professioneel, snel en behulpzaam. Goed advies ook over verdere afhandeling, en hij liet een visitekaartje met rechtstreeks tel.nr achter indien vervolgebehandeling nog noodzakelijk zou blijken. Aanrader, deze bestrijdingsdienst!

Breukelen

Denise

Vrijdagavond om 21.15 gebeld omdat we een wespennest in de tuin hadden. De volgende dag zouden we een tuinfeest hebben. Geen probleem! Volgens afspraak stond DÈ-M om 7.15 's ochtends punctueel op de... Vrijdagavond om 21.15 gebeld omdat we een wespennest in de tuin hadden. De volgende dag zouden we een tuinfeest hebben. Geen probleem! Volgens afspraak stond DÈ-M om 7.15 's ochtends punctueel op de stoep. In een half uur was de klus geklaard. Vriendelijke, goede service, punctueel en vakmanschap!

Barendrecht

Werner

Kon volgende dag al komen. Kwam op de juiste tijd en heeft adequaat gehandeld.

Kapellebrug

Gerda

Uitstekende service, zelfs op zondag!

Utrecht

Gerard van