Loe

Oostvoorne

Wouter

Op donderdag gebeld, zou zaterdag "ergens op de dag" langskomen. Dus de gehele dag thuisgebleven (geen week-boodschappen kunnen doen e.d.) maar de bestrijder is nooit op komen dagen. Ook na zaterdag... Op donderdag gebeld, zou zaterdag "ergens op de dag" langskomen. Dus de gehele dag thuisgebleven (geen week-boodschappen kunnen doen e.d.) maar de bestrijder is nooit op komen dagen. Ook na zaterdag helemaal niets meer van gehoord. Ga nu een concullega uitproberen.

Vogelenzang

Christy

Spijkenisse

Paul

Snel en accuraat nest verwijderd, daarbij tips hoe te voorkomen.

Hellevoetsluis

Rob

Duidelijke uitleg en wat de kosten zullen zijn. Snel geholpen, dus prima service

Terneuzen

Yvette

Snel en vakkundig.

OSSENDRECHT

AngËle

Snel en vakkundig gaat hij te werk. Voor een leuke prijs! En kwam mooi op tijd!

Roosendaal

Jan

Wespennest in spuwmuur. Snel vakkunig opgelost. Zaterdag contact via de mail. 48 uur later was ons probleem opgelost. Prima!

Middelburg

Martijn

Ton van leur is uiterst vriendelijk aan telefoon en in huis. Hij denkt met je mee om de meest passende oplossing te vinden. Het wespennest lijkt zorgvuldig verwijderd, maar ton bankdrukken de... Ton van leur is uiterst vriendelijk aan telefoon en in huis. Hij denkt met je mee om de meest passende oplossing te vinden. Het wespennest lijkt zorgvuldig verwijderd, maar ton bankdrukken de garantie als het niet zo zijn.
Uiterst tevreden!

Utrecht

Lotte

Wat een aardige professional! Zowel aan de telefoon als in mijn huis werd ik vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Veel dank voor snelle service! En natuurlijk het resultaat: de muis die we... Wat een aardige professional! Zowel aan de telefoon als in mijn huis werd ik vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Veel dank voor snelle service! En natuurlijk het resultaat: de muis die we dagelijks zagen, hebben we niet meer gezien na de behandeling.
Ik ben overtuigd: als je echt van ongedierte af wil, betaal je graag voor een professional zoals AVL!

Utrecht