jolanda

Na het sturen van een mailtje middenin de nacht. Werd ik smorgens opgebeld.
Na het sturen van een mailtje middenin de nacht. Werd ik smorgens opgebeld.
Ik was bang last te hebben van kakkerlakken. Diezelfde middag om 14.00 kwam mark mijn huis inspecteren. Op zoek naar tekenen van kakkerlakken. In roosters bovenop kasten onder de plint van de koelkast.... nergens iets te vinden... Uiteindelijk bleken het heipaal torren te zijn.. openhaard hout naar buiten gedaan. Probleem opgelost!! Een zeer opgelucht en tevrede klant! En dat alles gratis en voor niks.... super snelle en professionele hulp! Bedankt Mark.

zwijndrecht

Johan

Snel ter plaatse, vriendelijk en deskundig.

Beginnend wespennest vakkundig verwijderd, de kinderen kunnen weer veilig de tuin in.

Amersfoort

ank

Snelle afspraak keurig op tijd en zo opgeruimd, zeker aan te bevelen.

Roermond

Dennis

Ik had om een vrijblijvend advies gevraagd en heb deze ook gekregen. Ik kan verder met het advies!

Doetinchem

Els

Er werd zeer goed meegedacht qua planning en een paar dagen van te voren vragen of het een dag eerder kan was ook geen enkel probleem!

Stellendam

Els

Tja zo heb je last van een keuken vol broodkevers. Snel en deskundig advies om dit probleem zelf op te lossen. Mijn dank hiervoor!

Raamsdonksveer

Hans

Adequate reactie tijdens eerste telefonische contact. Inspelend op mijn agenda (ik zou op korte termijn naar het buitenland vertrekken) werd een afspraak voor diezelfde dag gemaakt. Professioneel... Adequate reactie tijdens eerste telefonische contact. Inspelend op mijn agenda (ik zou op korte termijn naar het buitenland vertrekken) werd een afspraak voor diezelfde dag gemaakt. Professioneel oordelend over collega-ongediertebestrijders. Volstrekte duidelijkheid over kosten en verwachtingen. Stipt op tijd aanwezig. Goede uitleg over door mijzelf noodzakelijkerwijs te nemen maatregelen. "Garantie" op effect afgegeven.

Langenboom

Maurice

Prettige, vriendelijke service.
Wel relatief summier in de ondersteuning. Enkel de bevestiging en minder advie.

Arnhem

Ties

Na het invullen van het formulier op Beestjeskwijt.nl nam RenÈ van DÈ-M al gauw contact op. Kreeg duidelijke info over werkwijze en kosten en afspraak was gauw gemaakt. Afspraak werd netjes... Na het invullen van het formulier op Beestjeskwijt.nl nam RenÈ van DÈ-M al gauw contact op. Kreeg duidelijke info over werkwijze en kosten en afspraak was gauw gemaakt. Afspraak werd netjes nagekomen en inmiddels zijn we hoopvol over het resultaat. We kregen ook nog onverwacht een leuke attentie voor onze kinderen tijdens de afpraak, enorm leuk. DÈ-M is een aanrader en RenÈ is bovendien ook een aardige kerel.

Strijen

Jabrane

Goede, snelle en vriendelijke service!!! Echte aanrader

barendrecht