Peter

Prima geholpen en ook zeer snel!

Uden

Rene

Snel geholpen, duidelijk uitleg gehad enigste min puntje was als je het een min puntje kan noemen is dat de bestrijder een kwartiertje te laat was

Baarn

a

Vennink heeft direct meegedacht en is met oplossing gekomen.

breda

Paul

Na een telefoontje is er direct gereageerd en een intakegesprek gepland. Bij de intake werd er helder gecommuniceerd over de manier van bestrijden en de kosten. De bestrijding komt professioneel... Na een telefoontje is er direct gereageerd en een intakegesprek gepland. Bij de intake werd er helder gecommuniceerd over de manier van bestrijden en de kosten. De bestrijding komt professioneel over en geeft het vertrouwen dat het probleem is opgelost. Bovendien is garantie afgegeven. Erg tevreden over alles.

Delft

Jose

Ik vond rare kevertjes in mijn huis die op boktor leken. Toch even informatie gevraagd, een foto gestuurd en heel snel teruggebeld en gerustgesteld. Mijn meubels en huis zijn veilig ;) bedankt !

H.J.

Probleem zat eigenlijk bij de buren maar is door aob perfect opgelost.
Probleem zat eigenlijk bij de buren maar is door aob perfect opgelost.
De aob-mederwerker was perfect op tijd en gaf veel informatie over ongedierte bestrijding. Ook een bijkomend probleem is door aob voor ons opgelost. Kortom een prima bedrijf om zaken mee te doen.

Hilversum

Onno

Professionale service. Duidelijk veel ervaring. Komen afspraken na en zijn prettig in de omgang. Absolute aanrader.

Delft

Er is serieus omgegaan met het muizenprobleem.

Paulien

Dordrecht