Yvette

Zeer service gerichte aanpak.

Odijk

I. Hendriks

Door Martijn van Point Pest duidelijke uitleg gekregen en de bestrijding tegen een reële prijs.

Hilversum

Maria

We hadden last van muizen in huis. Arnoud Vreeman was zeer snel ter plaatse en heeft het probleem goed opgelost. Heel prettig!

Emmen

M. Nouwen

We hadden van tevoren afgesproken dat het muizengif in afgesloten boxjes zou komen ivm huisdieren, dit bleken kartonnen doosjes te zijn.
De muizenplaag werd snel minder maar ging niet helemaal...
De muizenplaag werd snel minder maar ging niet helemaal over. Uiteindelijk is er een andere bestrijdingsdienst nodig geweest: het gif bleek niet op de juiste manier/plek neergezet. Toen bleek ook dat sommige adviezen van Mark onjuist waren.

Breda

Eline

Fijn bedrijf dat zeer snel beschikbaar is voor de muizenbestrijding. Het probleem is bij ons na maanden eindelijk verholpen.

Utrecht

Familie Michiels

Prima en snel.

Schildwolde

Alexander Bijl

Super tevreden met Jolanda. We konden gelijk een afspraak maken en Jolanda nam de tijd om goed te onderzoeken wat er aan de hand was. Gevolgd door een duidelijk en goed advies. Vervolgens heeft ze... Super tevreden met Jolanda. We konden gelijk een afspraak maken en Jolanda nam de tijd om goed te onderzoeken wat er aan de hand was. Gevolgd door een duidelijk en goed advies. Vervolgens heeft ze gelijk rasters in de ventilatiekanalen geplaatst en gif achtergelaten, waardoor we hopelijk snel van de muizen af zijn. Bedankt Jolanda :)

Wezep

Paulien

Na zondag gebeld te hebben, goede uitleg gekregen wat ze gaan doen om de muizen uit ons huis te krijgen, gelijk een goede prijs door gekregen. Martijn van Point Pest Control heeft maandagmorgen... Na zondag gebeld te hebben, goede uitleg gekregen wat ze gaan doen om de muizen uit ons huis te krijgen, gelijk een goede prijs door gekregen. Martijn van Point Pest Control heeft maandagmorgen alles gecontroleerd, gaten gedicht en doosjes neergezet.
Tot vandaag geen muis meer gezien. Martijn is TOP.

Amersfoort

Erik

Heel erg fijn! Het probleem was direct verlopen en na wekenlang last te hebben gehad van muizen, woon ik nu weer met een rustig gevoel thuis. Het was heel snel gefixt en kreeg ook veel deskundig... Heel erg fijn! Het probleem was direct verlopen en na wekenlang last te hebben gehad van muizen, woon ik nu weer met een rustig gevoel thuis. Het was heel snel gefixt en kreeg ook veel deskundig advies! Heel blij mee!

Utrecht

Valeria

Aardige man, maar het muizenprobleem is niet opgelost. We hebben nog steeds last van muizen. Daarnaast zit door het handelen van de ongediertebestrijder een balk/plint los aan de onderkant van het... Aardige man, maar het muizenprobleem is niet opgelost. We hebben nog steeds last van muizen. Daarnaast zit door het handelen van de ongediertebestrijder een balk/plint los aan de onderkant van het aanrecht. Deze krijgen wij niet meer terug op de juiste plek.

Amsterdam