Goede, heldere en snelle communicatie. Ervaren en betrouwbare uitstraling. Er werd snel een overzichtelijke offerte uitgebracht en we werden snel geholpen. Prettig in de omgang, ook niet... Goede, heldere en snelle communicatie. Ervaren en betrouwbare uitstraling. Er werd snel een overzichtelijke offerte uitgebracht en we werden snel geholpen. Prettig in de omgang, ook niet onbelangrijk. Tevreden klant en zal Vennink BedrijfshygiÎne zeker aanbevelen.

RenÈ

Betrouwbaar en kundig , verstand van zaken. Kan ik iedereen aanbevelen.

Klaaswaal

Tom

Reeuwijk

Bert-Jan

Zeer professioneel, vriendelijk en effectief.

Capelle aan den IJssel

Roderick

Ik had Mark Vennink gecontacteerd voor mijn meubilair dat wat kriebelde. Hij kon snel langskomen en heeft alle hoekjes en kieren behandelt inclusief het meubilair. Mark bleek een goeie combi tussen... Ik had Mark Vennink gecontacteerd voor mijn meubilair dat wat kriebelde. Hij kon snel langskomen en heeft alle hoekjes en kieren behandelt inclusief het meubilair. Mark bleek een goeie combi tussen professioneel (hij kon een goede diagnose stellen en mij inhoudelijk alles vertellen over het probleem) en een klantgerichte houding (pro actieve houding, aardig) Topkerel en heeft mij uitstekend geholpen.

Breda

Haico

Vlotte reactie, op tijd verschenen, adequate aanpak, redelijke prijs

Den Haag

Hans

Snelle en zeer adequate hulp

Nuenen

Rob

Een 9 en een 10 geven doe ik nooit anders is er geen uitdaging meer maar we zijn dik tevreden.

Arnhem