L.J.Peerbolte

Uitstekende contacten, snelle levering, klantvriendelijk. Prijs kwaliteit nog niet te beoordelen, nog te vroeg, het gif moet zijn werk nog doen. Ziet er tot nu toe goed uit.

Sneek

Timmer

Snel een afspraak kunnen maken en deskundig en klantvriendelijk geholpen.

Hooghalen

Patrick

Snelle reactie, keurige uitleg!

Damwald

Joël Oudshoorn

Hij was snel en duidelijk met het geven van oorzaken en kostvriendelijke oplossingen!

Leeuwarden

Straatmakersbedrijf d' Olde Smilde

Zeer snel en goed

Hoogersmilde

roger

Na een wespennest ontdekt te hebben gelijk gebeld (weekend) maandag stond er een mannetje voor de deur , eerst zeer vakkundig en duidelijk uitgelegt wat er ging gebeuren daarna zeer vakkundig het... Na een wespennest ontdekt te hebben gelijk gebeld (weekend) maandag stond er een mannetje voor de deur , eerst zeer vakkundig en duidelijk uitgelegt wat er ging gebeuren daarna zeer vakkundig het probleem verholpen.
nette jongeman die er alle tijd voor nam om er voor te zorgen dat de wespen overlast zou verdwijnen en niet (op deze plek ) terug zouden keren .
ook aan alle corona voorschriften werd gedacht. ik raad dit bedrijf zeer zeker aan.

bourtange

Coretta meijer

S ochtends gebeld vanwege een wespennest in de spouwmuur, s middags kwam al de verdelger. Een jonge jongen die mij , kijkend naar het nest en de wespen die uitvlogen, vertelde dat de wespen... S ochtends gebeld vanwege een wespennest in de spouwmuur, s middags kwam al de verdelger. Een jonge jongen die mij , kijkend naar het nest en de wespen die uitvlogen, vertelde dat de wespen bolletjes isolatiemateriaal in de voorpoten hadden. Even goed kijken en idd, ik zag het ook! Hij deed zijn beschermende kleding aan en in vijf minuten was het gepiept! Hij had uit voorzorg ook poeder in de andere luchtgaten vd muur gedaan. Top gedaan!

Stadskanaal

J.kapteijn

Alle duimen omhoog gewoon top!!

Nieuwe Pekela

Stef Posthumus

Super vriendelijk en attent, zowel de dame aan de telefoon als de bestrijder. Al een uur na m’n belletje stond ‘t ie voor de deur. Tien minuten later waren de wespen bestreden met het “witte... Super vriendelijk en attent, zowel de dame aan de telefoon als de bestrijder. Al een uur na m’n belletje stond ‘t ie voor de deur. Tien minuten later waren de wespen bestreden met het “witte poeder”. Ik kon gemakkelijk met de pin betalen. Ik zie nog een uur later al geen activiteit meer bij de plaats des onheils en ben hopelijk in één keer van de wespen af. In ieder geval kan en wil de schilder het huis nu veilig schilderen.

Groningen

Corné van Veen

Wij hadden een wespennest in de isolatie plaat van het dak. Ik heb niks tegen wespen, maar ze moeten niet mijn huis slopen! Gebeld met Westra ongediertebestrijding en die waren er binnen een uur!... Wij hadden een wespennest in de isolatie plaat van het dak. Ik heb niks tegen wespen, maar ze moeten niet mijn huis slopen! Gebeld met Westra ongediertebestrijding en die waren er binnen een uur! Perfecte service en aanpak, inclusief garantie.

Smilde