Wietse Boers

Woensdag gebeld en donderdag was men er al. Medewerker legde eerst duidelijk uit wat hij ging doen. Prima en professioneel uitgevoerd. Gaf nog aan dat als na 14 dagen het probleem niet was verholpen... Woensdag gebeld en donderdag was men er al. Medewerker legde eerst duidelijk uit wat hij ging doen. Prima en professioneel uitgevoerd. Gaf nog aan dat als na 14 dagen het probleem niet was verholpen ik moest bellen. Dan kwam hij kosteloos nogmaals langs.

Hoogersmilde

G.J. Steenbergen

Vriendelijk persoon. deed goed zijn best.

Hoogezand

J. Drewel

Werknemer was keurig op tijd en deklus was snel geklaard.

Slochteren

Delfsma

Duur voor 5min

Annen

Jeroen

Prima oplossing voor mijn wespenprobleem. Qua bedrag an sich vond ik de kosten wat aan de hoge kant.

Valthermond

H. Roseboom

In 1 keer alles verholpen!

Wagenborgen

Tineke davids

Prima geholpen binnen zeer korte tijd

Sellingen

E. Klazenga

Prima ervaringen. Snelle actie.

Drachten

Gerrie Bijl

Prima bereikbaar per telefoon en snel ter plekke. keurige afhandeling van het probleem

Stadskanaal

Hanneke van Scheltinga

Ik had een wespennest tussen de wanden van de loopstal zitten. Mijn paarden liepen daar rond dus het nest moest weg en ik kon er zelf niet bij.
Gebeld met Beestjeskwijt en ondanks dat het...
Gebeld met Beestjeskwijt en ondanks dat het bedrijf het super druk had werd er een mogelijkheid gevonden dat een van hun bestrijders snel kon komen. Er kwam een vriendelijke, beleefde jonge man langs die duidelijk plezier aan zijn werk had. Fijn om zo'n jong iemand zo bevlogen over zijn werk te horen praten en nog fijner dat het wespennest snel bestreden was. Ook de mieren bij de voordeur werden nog even meegenomen.

Een absolute aanrader.

Wapserveen