Gerrit Boersma

Snelle service.

Groningen

Bender

Vriendelijke receptioniste die afspraak op korte termijn geregeld heeft. Te weten volgende ochtend vroeg stond de bestrijder al volgens afspraak op onze stoep. Aardige bestrijder, die de tijd nam... Vriendelijke receptioniste die afspraak op korte termijn geregeld heeft. Te weten volgende ochtend vroeg stond de bestrijder al volgens afspraak op onze stoep. Aardige bestrijder, die de tijd nam om uitleg te geven en op een nette manier de bestrijding heeft uitgevoerd.

Boornzwaag

Kirsten

Vandaag gebeld en wespennest vandaag ook al bestreden!

Appelscha

Julia de Swart

Vriendelijk, kundig & spoedige service

Harlingen

Marleen

Ik had een wespennest bij het keukenraam. Gebeld en kon direct een afspraak maken voor de volgende ochtend. De wespenbestrijder was professioneel en zeer beleefd. De wespen zijn nu (twee dagen... Ik had een wespennest bij het keukenraam. Gebeld en kon direct een afspraak maken voor de volgende ochtend. De wespenbestrijder was professioneel en zeer beleefd. De wespen zijn nu (twee dagen later) volledig verdwenen. Er werd aandacht besteed aan mijn veiligheid, maar ook dat de stoffen niet goed zijn voor mijn huisdier en dus ook die uit de buurt moest houden.

Nieuwolda

Jan de Bruin

Snelle service, correcte afhandeling, prima medewerker.

Nieuwehorne

Jan Bruinsma

Alles naar wens, op tijd en vriendelijk

Musselkanaal

Pia Westerhof

Werd vriendelijk geholpen aan de telefoon en vriendelijk personeel

Oostwold (gem. Westerkwartier)

Kuiper

Alles was supergoed en netjes geregeld. Qua communicatie ook heel netjes, ze kwamen op de minuut precies aan en ze hielden zich ook aan de marge tussen bepaalde tijdstippen. Wij zijn super tevreden

Noordbroek

G.Hemmen

Snelle en correcte afhandeling aardige telefooniste

Gasselternijveenschemond