Beets

Korte communicatielijnen. Gaan doeltreffend en succesvol te werk

Tynaarlo

Reninca de Zwart

Dank Ton, voor je snelle hulp met het wespennest en de mierennesten.

Vleuten

R. Adolfs

Prettige samenwerking, snelle oplossing

Zevenaar

Harry Bulsink

Na de snelle vlucht van de zonnepanelenmonteurs, door wespen onder de pannen, jullie gebeld om mogelijk dezelfde dag te komen. Kon geregeld worden. Marco kwam, overzag de situatie en zei... Na de snelle vlucht van de zonnepanelenmonteurs, door wespen onder de pannen, jullie gebeld om mogelijk dezelfde dag te komen. Kon geregeld worden. Marco kwam, overzag de situatie en zei geruststellend: het zijn franse veldwespen, ongevaarlijk. Wij kregen een gratis les over wespen en ander ongediertebestrijding op een duidelijke en begrijpelijke manier. Resultaat: iedereen tevreden, de monteurs gebeld en de volgende dag ook hen uitgelegd dat deze soort voor hen niet zo gevaarlijk is en wij genieten nu van onze zelf opgewekte energie.

Zevenaar

K. Stam

Binnen 24 uur na gebeld te hebben met het bedrijf van Westra is ons probleem vakkundig door Herman Witterholt opgelost.

Lemmer

Theelen

Snelle aktie en tot nu toe met goed resultaat.

Herten.

Koopmans

Prettige ervaring, resultaat behandeling afwachten

Sint Annaparochie

Elly

Even kijken en daarna verdelgen, dit was ook zo klaar, en kon ik weer verder met het dak. Goede en snelle afhandeling. Om 15:00 uur gebeld en een uurtje later stonden ze al op de stoep.
Bedankt voor de snelheid waarmee dit gebeurt is.
Toy,toy,toy

Holwierde

Meranda Passenier

Goed en snel geholpen, de ene dag gebeld en de andere dag geholpen, dank je wel

Lobith

GCW van den Aardweg

Westra kwam de volgende dag direct ter bestrijding van de wespen.
we hadden last van de Franse veldwesp, deze schijnt heel lastig te bestrijden, maar Westra heeft ze goed bestreden. Westra kwam de volgende dag direct ter bestrijding van de wespen.
daarnaast hadden we nog een relatief klein nest welke steeds groter werd aan kantoor hangen, deze is ook helemaal leeg gespoten.

Tweede Exloërmond