Willie Verbeek

Nadat ik gebeld had was ik dag erop ,aan de beurt t beestje was erg groot was aan t nestelen in spouwmuur en was koningin

Brummen

Friso van Rijnbach

Westra kon meteen de volgende dag komen en was ook keurig op tijd.
Snel en vakkundig de wespen uitgedreven, helemaal goed.

Gieten

Marieke

Snel ter plekke en snel verholpen

Groningen

Irene

Ontzettend vriendelijke collega en snelle actie!

groningen

Monique

Zaterdag gebeld, maandagochtend al aan huis! Hoe snel wil je het hebben.
Professioneel en vlotte bestrijding door een correcte jongeman met kennis van wespen.

Leeuwarden

Petra Bos

Snelle reactietijd

Leeuwarden

Denis

Ze reageren snel en adequaat. Bijzonder net bedrijf dat met je meedenkt. En ook nog aardige lui ook.

Bussum

Sylvia Borgman

Supersnelle service

Borculo

Aafke Ramdass

Tevreden

Winschoten

M&R

Laat nog bereikbaar en de volgende ochtend op de stoep, met certificaat en zonder schade de wespen uit de spouwmuur kunnen elimineren. We wilden een andere bestrijder inschakelen, maar die wilde de... Laat nog bereikbaar en de volgende ochtend op de stoep, met certificaat en zonder schade de wespen uit de spouwmuur kunnen elimineren. We wilden een andere bestrijder inschakelen, maar die wilde de spouwmuur open breken terwijl dit onnodig was. De prijs vonden we wel erg hoog, maar daar zit wel voor dit jaar een garantie op. Degene die op de foto op de website stond, stond ook voor de deur en dus geen oplichter waar je tegenwoordig voor moet opletten. Dus vraag altijd naar een certificaat.

Bilthoven