Jan Broek

Zeer snelle reactie. Vriendelijk en begrijpend wat en waar het probleem van de wespen was. Buiten tussen de stenen door in de spouwmuur. We waren er op tijd bij en er was nog geen gezoem in de kamer... Zeer snelle reactie. Vriendelijk en begrijpend wat en waar het probleem van de wespen was. Buiten tussen de stenen door in de spouwmuur. We waren er op tijd bij en er was nog geen gezoem in de kamer te horen...

Leeuwarden

Liemburg

Na telefonisch contact kwam er snel iemand langs. Een vriendelijke man. Heeft uitgelegd wat hij heeft gedaan. En het was zomaar klaar. Wij waren er heel blij mee.

Stiens

Wilco

Super,

Oude Pekela

Terlouw

Snel, correct en vakkundig geholpen!

Dronryp

J.Haak

Vriendelijke jonge man die goed uitleg heeft gegeven en snel heeft gewerkt.

Ter Apel

Post

Westra uit Marum kon al de volgende dag komen. Kwam keurig binnen het aangegeven tijdvak. Stelde zich voor, oriënteerde zich, stelde voor wat te doen en ging direct aan de slag met het inspuiten van... Westra uit Marum kon al de volgende dag komen. Kwam keurig binnen het aangegeven tijdvak. Stelde zich voor, oriënteerde zich, stelde voor wat te doen en ging direct aan de slag met het inspuiten van twee nesten. Dezelfde dag al nauwelijks wespen meer en de volgende dag helemaal geen meer gezien en een week later nog steeds niet. Prima gedaan.

Diever

Ger Plat

We hadden een wespennest in de nok van ons huis. Ik heb op zaterdag een mail gestuurd. Ik werd na het weekend gebeld en nog dezelfde dag geholpen. De medewerker van Westra Ongediertebestrijding... We hadden een wespennest in de nok van ons huis. Ik heb op zaterdag een mail gestuurd. Ik werd na het weekend gebeld en nog dezelfde dag geholpen. De medewerker van Westra Ongediertebestrijding heeft het snel en professioneel opgelost.

Paterswolde

Jannie

Bestrijding ging snel en goed.

Assen

A de Haan

Goed te bereiken, ondanks dat het erg druk was, is het wel gelukt om dezelfde dag langs te komen.

Uithuizen

Slor

Mijn ervaring met ongediertevedtrihdinfdbedrijf heb ik als zeer prettig ervaren

Hoogezand