Hilde Hensens-Snaauw

Vriendelijke man kwam langs nadat een dag eerder al een andere bestrijder langs is geweest voor een wespennest. Teleurstellend dat dit de bestrijder niet is opgevallen, en dat er nu een tweede... Vriendelijke man kwam langs nadat een dag eerder al een andere bestrijder langs is geweest voor een wespennest. Teleurstellend dat dit de bestrijder niet is opgevallen, en dat er nu een tweede afspraak gemaakt moest worden en de volle pond nogmaals betaald moest worden. Vooraf zou gebeld worden wanneer de bestrijder zou komen, dit is niet gebeurd. Bestrijder nam wel de tijd om vragen te beantwoorden, heeft zijn werk goed gedaan en een stukje extra gespoten omdat niet helemaal zeker was waar de wespen vandaan kwamen. Sindsdien geen wesp meer gezien. Over het algemeen wel tevreden, maar had verwacht van een professioneel bedrijf dat ze zelf een tweede nest wel was opgevallen. Zou dit bedrijf wel aanraden, maar wel zelf heel goed nakijken of er sprake is van slechts 1 nest..

Nieuwe Pekela

Ridzard Noordbruis

Ging goed. Makkelijk te bereiken en eenvoudig om een afspraak te maken, waarbij goed uitgelegd werd wat ze kwamen doen. Enige jammere vond ik het tijdslot wat aangegeven werd (tussen 9 en 12), al... Ging goed. Makkelijk te bereiken en eenvoudig om een afspraak te maken, waarbij goed uitgelegd werd wat ze kwamen doen. Enige jammere vond ik het tijdslot wat aangegeven werd (tussen 9 en 12), al was de afspraak een halve week van te voren gemaakt. hierbij hadden ze aangegeven voor aankomst te bellen, wat helaas niet gebeurd is. Echter kwam de verdelger wel mooi vroeg (rond 10 uur).

Leeuwarden

Imca Pas

Snel, vriendelijk en correct.

Drachten

Klok

Lastige plek van wespennest in schouw van de schoorsteen.

Alteveer (GN)

L. Eleveld

Wij hadden last van een wespennest. 'S ochtends gebeld binnen een uur was er iemand om ons te helpen. Super service en na 2 dagen geen wesp meer gezien.

Oosterwolde Fr

Hilde Hensens

Afspraak kon snel plaats vinden, netjes van tevoren gebeld dat ze eraan kwamen, kwam echter wat gehaast over en heeft helaas het tweede nest vlakbij in de buurt ook niet opgemerkt. Hierdoor een... Afspraak kon snel plaats vinden, netjes van tevoren gebeld dat ze eraan kwamen, kwam echter wat gehaast over en heeft helaas het tweede nest vlakbij in de buurt ook niet opgemerkt. Hierdoor een tweede afspraak moeten maken en wederom volle pond moeten betalen. Nest zat in de schuur, deur zou gesloten worden nadien door de bestrijder maar dit is niet gebeurd. Eerste nest geen wesp meer te herkennen, helaas nog genoeg van het tweede nest..

Nieuwe pekela

Stein

Het contact was goed en ze kwamen snel. Een vriendelijke man. Echter na 2 dagen zag ik alweer mieren lopen en nu na een week komen ze vanaf dezelfde bekende plekken weer in huis. Ook buiten zie ik... Het contact was goed en ze kwamen snel. Een vriendelijke man. Echter na 2 dagen zag ik alweer mieren lopen en nu na een week komen ze vanaf dezelfde bekende plekken weer in huis. Ook buiten zie ik verse bulten liggen tegen het huis aan op dezelfde plekken. Ik heb gebeld maar Allard was niet voor commentaar vatbaar en kon geen garantie geven blijft hij zeggen. Ook willen ze niet even komen kijken als ze in de buurt zijn. Ja voor opnieuw €70. Ik heb ze eerder laten verwijderen en toen kwamen ze pas een jaar later weer. Ik had tenminste verwacht dat ze een paar maanden weg zouden blijven. Ik vind dit waardeloze kwaliteit met dito service.

Eelderwolde

Westendorp

Netjes en adequaat.

Sellingen

Reijers

Perfect zeer goede communicatie resultaat ook perfect

Hooghalen

P.J. van Kleef

Westra ongediertebestrijding heeft de bestrijding uitgevoerd. Ik werd vriendelijk, beleefd en vakkundig geholpen en goed geïnformeerd.

Assen