Steenbergen

Snel geholpen. Geen wesp meer op zolder gezien.

Groningen

Joop Huisman

We dachten last van een steenmarter te hebben. Bleek niet zo te zijn. Marco legde heel goed uit wat hij ging doen. Bekeek zowel binnen als buiten (pannen op dak) en vond geen aanwijzingen. We zijn... We dachten last van een steenmarter te hebben. Bleek niet zo te zijn. Marco legde heel goed uit wat hij ging doen. Bekeek zowel binnen als buiten (pannen op dak) en vond geen aanwijzingen. We zijn heel tevreden over de communicatie en afhandeling.

Ruurlo

Boonen

Volgens afspraak kwam Marco en heeft snel en vakkundig het beginnende wespennest verwijderd. Ik vond de vaste prijs wel aan de hoge kant maar heb deze niet vergeleken met de concurrent. Fijn dat er... Volgens afspraak kwam Marco en heeft snel en vakkundig het beginnende wespennest verwijderd. Ik vond de vaste prijs wel aan de hoge kant maar heb deze niet vergeleken met de concurrent. Fijn dat er een foto van Marco werd getoond, dan weet je wie er komt en dat geeft een veilig gevoel.

Rheden

APJ Bunnik

Amo heeft ons geholpen en deed dat heel professioneel en rustig. Geen haastwerk.

Zoetermeer

ruben

Kwam snel langs en gaf tips om te voorkomen

zoetermeer

Dirk

Goed contact, zelfde dag op locatie, binnen 24 uur zichtbaar resultaat. Echt geweldig!

Leeuwarden

Lot

Mieren bestreden, maar toch niet helemaal weg. Zonder problemen (zonder extra kosten) teruggekomen voor extra behandeling...

De Bilt

Postma

Gelijk dezelfde dag nog gekomen nadat ik had gebeld.

Augustinusga

Susan Wieggers

Zeer snel een afspraak kunnen maken. Fijn geholpen en adviezen gekregen.

's-Heerenberg

Didam

Top! We hadden een bijen nest die ook binnen in ons huis kwam. Eerste dag veel telefonisch contact gehad, alles werd goed uitgelegd. Eerst naar meerdere imkers gebeld maar die konden er niet bij... Top! We hadden een bijen nest die ook binnen in ons huis kwam. Eerste dag veel telefonisch contact gehad, alles werd goed uitgelegd. Eerst naar meerdere imkers gebeld maar die konden er niet bij komen. Helaas voor de bijen toch moeten kiezen voor bestrijding. Goede service

Didam