Henk koerntjes

Prima dienstverlening, heel vriendelijk en super klantgericht.

Duiven

Suus

Vriendelijke benadering, snel een afspraak en goede uitleg.

Zeist

Petra de Vroege

Zeer vriendelijk geholpen, snel En efficiënt. Leuk dat we nog extra uitleg kregen. Mocht er nog een keer een ongedierte-uitdaging voorkomen, bellen wij zeker weer.

Zoetermeer

H Thijs

Na telefonisch contact kwam er snel iemand bij ons thuis om de tuin te inspecteren. Ook tips gekregen om te voorkomen dat de ratten terugkomen.

Ede

S. van Harinxma

Prettig, professioneel en uitstekende service & uitvoering - wij hebben anti duiven pinnen laten plaatsen aangezien wij erg veel last hadden van duiven op ons dak en schoorsteen.

breukelen

Theo Roling

Heel plezierige samenwerking. Korte lijntjes

Utrecht

Theo

Goede service! Op berichten wordt snel gereageerd. Geen last meer van duiven.

Utrecht

C.J.D. Hardenberg

Het bedrijf Westra kwam en zag na een paar minuten dat het niet om wespen ging maar beien. Medewerker gaf aan dat er wel een werkbon gemaakt moest worden, echter was er geen werk verricht. Vreemd,... Het bedrijf Westra kwam en zag na een paar minuten dat het niet om wespen ging maar beien. Medewerker gaf aan dat er wel een werkbon gemaakt moest worden, echter was er geen werk verricht. Vreemd, wel een rekening van € 75 uitschrijven terwijl er geen werkzaamheden zijn uitgevoerd. Dat had het bedrijf van tevoren beter moeten uitleggen. Als zij voorrijkosten in rekening hadden gebracht was ik hier mee eens geweest, echter geeft de website aan dat er geen voorrijkosten worden berekend. Ik had er een niet prettig gevoel aan overgehouden van het bezoek van het bedrijf Westra, daarom een negatief oordeel.

Groningen

C. Wiegmans

Ok

S Hertogenbosch

R.H.Damwijk

Snelle en goede service ,was ook zo gepiept!

Groningen