piet bosma

Prima, de mieren zijn zo goed als verdwenen in huis, buiten is er helaas nog wel eens een mier ontsnapt. Maar we hadden ook heel veel nesten, het zal wel niet in 1 keer verdwenen zijn. Al met al... Prima, de mieren zijn zo goed als verdwenen in huis, buiten is er helaas nog wel eens een mier ontsnapt. Maar we hadden ook heel veel nesten, het zal wel niet in 1 keer verdwenen zijn. Al met al tevreden, ik vind voor minder dan een halfuur werk de rekening van ruim € 90 wel aan de hoge kant.

stiens

ovo oudendijk

Professioneel en snel geholpen

woudrichem

Spanenburg

Snel, weet wat hij doet, denkt mee

Woerden

Stefan

Ik heb eind vd middag het contactformulier ingevuld en werd de volgende ochtend gebeld. Die zelfde middag had ik een afspraak staan om half 5. Enige minpuntje was dat hij pas om half 6 kwam, ik was... Ik heb eind vd middag het contactformulier ingevuld en werd de volgende ochtend gebeld. Die zelfde middag had ik een afspraak staan om half 5. Enige minpuntje was dat hij pas om half 6 kwam, ik was echter allang blij dat hij diezelfde dag al kon. Ter plekke heeft hij poeder gespoten in de gaten van de muren en sindsdien hebben we geen last meer ervan. Kost wat geld maar dan heb je ook wat.

Zelhem

Marga Vogel

Het contact was prettig maar ik weet pas na enige tijd of het geholpen heeft

Bleiswijk

E Zuethof

Snelle reactie, duidelijke uitleg en fijn contact.

Zutphen

Hannes Vermaat

Ben blij dat ik contact heb gezocht.

Zutphen

Riny Linnenbank

Was een zeer goede ervaring met een aardige medewerker die mij goed geholpen heeft

Braamt

Roger Postma

Professioneel bedrijf, wat netjes te werk ging en advies gaf over het ongedierte.

Zevenhuizen

Melissa

Heel erg leuke man, heel vriendelijk! En dame aan de telefoon bij het eerste contact ook heel aardig. Heldere afspraken.

Oudehorne