Wolff

Gezellige mensen. Goede uitleg.

Groenlo

Tiersma

Heel snelle en goede afhandeling, ze gaven ook goede uitleg over wat ze gedaan hebben.

Assen

Willemijn

Super aardig en snel geholpen. Mieren zijn nog niet weg maar dat duurt natuurlijk ook even. Afspraak was binnen 24uur na 1 telefoontje en ik was aardig te woord gestaan, zowel aan de telefoon als... Super aardig en snel geholpen. Mieren zijn nog niet weg maar dat duurt natuurlijk ook even. Afspraak was binnen 24uur na 1 telefoontje en ik was aardig te woord gestaan, zowel aan de telefoon als ter plekke.

Saaksum

Kramer

Prima communicatie, vriendelijke en vakkundige jongeman

Zevenhuizen

Mike

Super geholpen door Ton!!

De Meern

Contact opgenomen via de mail ivm probleem met rioolvliegjes, binnen enkele uren al een uitgebreide reactie via de mail waarin ze in eerste instantie advies gaven over hoe we het probleem konden... Contact opgenomen via de mail ivm probleem met rioolvliegjes, binnen enkele uren al een uitgebreide reactie via de mail waarin ze in eerste instantie advies gaven over hoe we het probleem konden localiseren. Erg prettig!

Numansdorp

Dani

Ervaren en goed bedrijf. Snel met communiceren en hebben ons prima geholpen. Erg vriendelijk ook!

Zeist

Jeffrey Geurts

Wij hadden al enige tijd Spinnen overlast.
Zijn perfect geholpen duidelijk gecomuniceerd wat er ging gebeuren.

Horn

Miranda Lintermans

De afspraak was snel gemaakt. Mijn vermoeden was dat de muis vanachter het keukenblok vandaan komt. Niels heeft er heel wat werk aan gehad om de plint onder de kastjes weg te halen, zodat hij erbij... De afspraak was snel gemaakt. Mijn vermoeden was dat de muis vanachter het keukenblok vandaan komt. Niels heeft er heel wat werk aan gehad om de plint onder de kastjes weg te halen, zodat hij erbij kon. Het is gelukt. Hij is zo geduldig, vriendelijk en kalm. Super!
Er bleek een gat achter het keukenblok te zitten, een gat naar de kruipruimte. Het gat is door Niels gedicht. Hij heeft ook lokdozen neergezet voor het geval de muis al bovengronds was. Ik heb het beestje niet meer gezien of gehoord.
Kortom, met een no nonsense aanpak ben ik van mijn probleem verlost. Ik kan protect pest control iedereen aanbevelen.

Almere

Mathijs Gerritsen

Snel en goed geholpen om van de bedwantsen af te komen. Ook in de periode daarna was hij snel bereikbaar om vragen via Whatsapp op te lossen. Goede service!

Maurik