Karla van der Zwan

Goed verteld, Arno is een vakman

Zoetermeer

Rick

Na de klacht van nachtelijk getrip en gekras door te hebben gegeven is er snel iemand langsgekomen. Al vrij snel werd duidelijk dat het niet om marters/muizen ging, maar er is wel een vogelnest... Na de klacht van nachtelijk getrip en gekras door te hebben gegeven is er snel iemand langsgekomen. Al vrij snel werd duidelijk dat het niet om marters/muizen ging, maar er is wel een vogelnest gevonden. Vanwege de wetgeving mag hier niets aan gedaan worden. Daarmee was de kous af en ging de beste man na 10 minuten weer weg (dure 10 minuten voor ons). De klachten bleven echter, daarom toch maar zelf het dak op gegaan (had de ongediertebestrijding niet gedaan); nog 2 nestjes gevonden. Ik had graag gehad dat er een meer gedegen onderzoek was gedaan voor die 75 euro. Hier later over gebeld met het bedrijf dat was gekomen, maar volgens hem had zijn collega niets fout gedaan. Blijkbaar mocht hij de ladder ook niet op zodra hij het nest had gevonden in verband met het storen en de wetgeving. Had ik graag van tevoren willen weten, dan had ik daar zelf naar gekeken voordat ik hen had ingehuurd: communicatie is dus niet goed gegaan!

Eelde

Jordi Frazer

Heel goed

Varsselder

suzanne mccann

I discovered itchy bites on my legs, after further investigation I found an insect in my bed. I contacted Gert on a Sunday thinking I would hear back on Monday but he contacted me within 30... I discovered itchy bites on my legs, after further investigation I found an insect in my bed. I contacted Gert on a Sunday thinking I would hear back on Monday but he contacted me within 30 minutes!!! amazing!! he really helped put my mind at ease as he was able to tell me the insect was a carpet beetle. I am so very grateful THANK YOU ! If you have a proble these guys are the solution!!!!

Hilversum

Charlotte_haug@hotmail.com

Ik nam op donderdag middag contact op. Vrijdag om 13 uur stond er al iemand aan de deur. Er werd goed naar mij geluisterd. En het probleem was zo verholpen.

Venlo

Sjoerd

Snelle en professionele hulp.

Venray

A . M .

Hans heeft me eindelijk verholpen van me maandenlange plaag van motmuggen. Snel en effectief. Top gedaan

Wateringen

Johnny Rijsdijk

Goed geregeld we zijn miervrij!

Capelle aan den IJssel

smits

We hadden last van wespen bij de garage. Gebeld voor een afspraak. 2 uur later was Marco er al.
We werden vriendelijk en goed geholpen.

Dieren

Nicole

Wij hadden last van een bepaald type diefmier, die op dezelfde manier bestreden moest worden als de Faraomier. Op maandag contact gezocht met Rene Sulkers en op woensdag kwam hij voor een inspectie.... Wij hadden last van een bepaald type diefmier, die op dezelfde manier bestreden moest worden als de Faraomier. Op maandag contact gezocht met Rene Sulkers en op woensdag kwam hij voor een inspectie. Hij gaf eerst duidelijke uitleg, heeft het gif getest en nadat bleek dat de mieren erop af kwamen heeft hij meer gif geplaatst. De andere dag was er al geen mier meer te bekennen, dat is nu een paar weken geleden. Hij was ook veel goedkoper dan een ander, groot, bedrijf.

Bergen op Zoom