Karel Remkes

Snelle betrouwbare hulp

Huis ter heide

Mark

Snelle reactie, afspraken werden goed nagekomen en prettige communicatie. Zeer tevreden.

Deurne

Ingrid van den Hoorn

Deze man gaat er echt voor om je te helpen en niet om alleen maar geld te verdienen.

Utrecht

A. Louwen

Ze kwamen snel, gaven goed advies. Met 3 bezoeken helemaal opgelost. Eerlijk in wat ze wel en niet kunnen.

Rheden

Fenneke

Zeer zorgvuldig, eerlijk en professioneel geholpen

Duiven

Hakima

Ik ben zo tevreden met dit bedrijf. Ik dacht even dat ik nooit meer van de kakkerlakken af zou komen. Binnen 1 week was alles dood op de grond. Nu een paar maanden later geen enkel spoor meer. Super... Ik ben zo tevreden met dit bedrijf. Ik dacht even dat ik nooit meer van de kakkerlakken af zou komen. Binnen 1 week was alles dood op de grond. Nu een paar maanden later geen enkel spoor meer. Super bedankt!!!!

Nieuwegein

André Meutstege

Vlotte service en adequate oplossing aangedragen

Brummen

Wieka Wever

Erg tevreden,waren er vlot,en toen bleek dat het niet voldoende was in 1 keer , kwamen ze ook voor de tweede keer weer snel om het nog een keer te doen ,wat ook nog onder betaling van de eerste keer... Erg tevreden,waren er vlot,en toen bleek dat het niet voldoende was in 1 keer , kwamen ze ook voor de tweede keer weer snel om het nog een keer te doen ,wat ook nog onder betaling van de eerste keer viel ,daarna was de wespen plaag gelukkig over

Mussel

Marlies

Kundig, aandachtig, professioneel en prettig

Utrecht

Henry

Wij zijn snel en goed geholpen met houtwormbestrijding in de schuur.

Twijzelerheide