Wilma

Zeer goede ervaring met meneer Ton. In de ochtend gebeld, paar uur later stond hij op zolder waar wij tussen het plafond en dak een
Wespenmest hadden.
Helaas na 1x behandelen niet weg,...
Wespenmest hadden.
Helaas na 1x behandelen niet weg, maar Ton kwam een week later opnieuw en dat bleek afdoende.
Super bedankt, wat een krengen.

Woerden

Smidt

Harkstede

Ronald

Prettig contact en duidelijke uitleg, Geen muis meer gezien.

Blaricum

Martijn

Professioneel en zeer vriendelijk

Trudy Rozendaal

Professioneel, servicegericht en duidelijke communicatie.

Vermeulen

Zeer positief, hij verstond zijn vak goed.

Mw. van Rutten

Amo is een zeer vriendelijke man die zijn vak verstaat en netjes werkt. hij heeft voor zo ver mogelijk (waar hij bij kon komen) de bestrijding hopelijk verholpen. uiteraard moeten we het even de... Amo is een zeer vriendelijke man die zijn vak verstaat en netjes werkt. hij heeft voor zo ver mogelijk (waar hij bij kon komen) de bestrijding hopelijk verholpen. uiteraard moeten we het even de tijd geven om te kijken of de bestrijding verholpen is, en anders mochten we uiteraard opnieuw contact met hem opnemen om te kijken wat eventueel andere mogelijkheden kunnen zijn om de bestrijding tegen te gaan. maar voor nu absoluut tevreden! bedankt Amo!

Berkel en Rodenrijs

Ineke

Super goed geholpen

Best

M.C. Vogel - Kuipers

Uitstekend

Lage Zwaluwe

Patrick

Vriendelijk man, goede tips. hopelijk een blijvende oplossing

Capelle aan den IJssel