Fokkens

We zijn erg tevreden hoe Westra de wespen vernietigt heeft

Westerbork

Florence

AVL ongedierte bestrijding van Ton van Leur, is prettig, efficient en werkt!
Ik heb een wespennest laten verwijderen, 1 keer muizen in mijn keuken en 1 keer muizen uit mijn garage.
AVL is...
AVL ongedierte bestrijding van Ton van Leur, is prettig, efficient en werkt!
AVL is een familie bedrijf en dat merk je. Men is vriendelijk, aardig en trots op hun bedrijf. Ze hebben kennis van zaken en als je er naar vraagt kunnen ze uitleggen waarom ze doen wat ze doen en hoe ze het gif laten werken.
Ze zijn bij mij nog niet terug geweest omdat het niet goed gedaan was. Alle plagen meteen opgelost. En ze komen meteen aan de telefoon en direct een afspraak! Ook wel zo fijn!

Utrecht

Vrolijk

Snelle actie, goede uitleg

Papendrecht

Marlies Kohler

Prima snelle service, accurate aanpak en tot op heden (na een week) geen muizen meer.

Bergschenhoek

Mark

Netjes en snel geholpen

Helmond

B. Boven

Netjes en correcte benadering. Duidelijke uitleg. Snelle behandeling. Geheel tevreden

Scheemda

J.P. van Splunter

Bestrijder was ter zake kundig en heeft probleem in 2 bezoeken opgelost.
Klantvriendelijk.

Westmaas

Gertrud

Wir sind sehr zufrieden. Rene hat gut und schnell gearbeitet.

Nieuwe Tonge

Michael

Gerrit-Jan is langs geweest om te kijken naar de houten constructie in ons huis. Zeer gedegen en goede uitleg, serieus aan het werk gegaan en tevens geruststellend. Als ik een bedrijf mag aanraden... Gerrit-Jan is langs geweest om te kijken naar de houten constructie in ons huis. Zeer gedegen en goede uitleg, serieus aan het werk gegaan en tevens geruststellend. Als ik een bedrijf mag aanraden om Ongediertebestrijding uit te laten voeren, dan zou ik OBI aanbevevelen!

berghem