N.Attevelt

Dit bedrijf kwam na kort overleg eerst op afspraak om de Ernst te beoordelen, zij gaf daarna een goed advies met uitleg hoe zij te werk gingen en dacht mee met de oplossing. Op lokatie gelijk een... Dit bedrijf kwam na kort overleg eerst op afspraak om de Ernst te beoordelen, zij gaf daarna een goed advies met uitleg hoe zij te werk gingen en dacht mee met de oplossing. Op lokatie gelijk een nieuwe afspraak gemaakt om de bestrijden uit te gaan voeren.
Op de dag van de uitvoering kwamen ze goed georganiseerd binnen na een korte uitleg zijn ze begonnen met de bestrijding.
Na de uitvoeren werden er nog foto’s overlegt van voor en na de behandeling en kregen nog een korte uitleg wat even niet en wel doen.
Wij hadden het contact met deze mannen als zeer plezierig ervaren en echte aanrader.
Vakkundig, ervaren , en adequaat dat zijn de 3 key worden voor dit bedrijf top.

Utrecht

Hennie

Prettige dame aan de telefoon en een leuke man die alles goed heeft uitgelegd wat er gedaan moest worden.

Veendam

Fam. Groot

Makkelijk bereikbaar, snel beschikbaar. Vriendelijk en deskundig. 1 behandeling was voldoende.

IJmuiden

remco wouda

Netjes uitleggen

groningen

Menno

Is prima verlopen, we hebben ook geen last van muizen meer.

Zoetermeer

J.L. Schallenberg

Last van honderden muggen per dag uit de kruipruimte. Online contact gezocht en netjes en snel teruggebeld. Amo van Ham kwam eerder dan was afgesproken want dat was een gunstiger tijdstip om asiel... Last van honderden muggen per dag uit de kruipruimte. Online contact gezocht en netjes en snel teruggebeld. Amo van Ham kwam eerder dan was afgesproken want dat was een gunstiger tijdstip om asiel aan te vragen bij de overbuurvrouw. Het was beter om 2 uur het huis te ontvluchten bij en na het spuiten van het gif. Achteraf was ik liever 2 dagen weggeweest want de geur van het verdelgingsmiddel van de muggen is sterk en onaangenaam. Maar de hele dag en nacht gestoken worden is véél erger en ... de muggen zijn weg! Top!

Capelle aan den IJssel

A. Koenraad

We zijn na ons telefoontje snel teruggebeld. Wilfred kwam de volgende dag en heeft alles goed nagekeken en gaten gedicht

Nieuwegein

Alexandra

Top bedrijf, komen snel kijken en inspectie ook top! Daarna meerder keren contact gehad en ze staan je goed te woord en beantwoorden je vragen goed!

Breda

Paul de Haas

Direct op oproep gereageerd, snel langsgekomen voor inventarisatie ter plaatsen. Prijsindicatie (min/max prijs) voor behandeling genoemd, na akkoord opdracht behandeling exact kostenbedrag... Direct op oproep gereageerd, snel langsgekomen voor inventarisatie ter plaatsen. Prijsindicatie (min/max prijs) voor behandeling genoemd, na akkoord opdracht behandeling exact kostenbedrag afgegeven. Op afgesproken datum behandeling uitgevoerd, was in 30 minuten gerealiseerd. Vakkundig uitgevoerd. Je betaalt wel het dubbele van de gangbare tarieven, maar daarvoor krijg je wel een snelle en professionele afhandeling van jouw boktor probleem.

Zeist

Meindert Boskma

Nadat we weer muizensporen vonden op zolder, hebben we weer contact opgenomen. Het bleek dat dit jaar er een ander werkzaam was in onze gemeente. Er werd bijna per ommegaande contact opgenomen en... Nadat we weer muizensporen vonden op zolder, hebben we weer contact opgenomen. Het bleek dat dit jaar er een ander werkzaam was in onze gemeente. Er werd bijna per ommegaande contact opgenomen en een afspraak gemaakt. Dhr. van Ham deed zorgvuldig en correct zijn werk, beantwoordde onze vragen en gaf goede suggesties hoe het probleem allicht definitief verholpen kon worden.

Berkel en Rodenrijs