Arthur

Snel en vriendelijk geholpen. Geen last meer gehad van de wespen.

Hendrik-Ido-Ambacht

Bos

Super snel

Leeuwarden

Ingrid Struijk

Als het even kan laat ik de wespen gewoon hun gang gaan, ze zijn onderdeel van de natuur. Maar nu hadden ze een nest gebouwd boven de buitendeur. Agressief waren ze niet, maar er zouden veel... Als het even kan laat ik de wespen gewoon hun gang gaan, ze zijn onderdeel van de natuur. Maar nu hadden ze een nest gebouwd boven de buitendeur. Agressief waren ze niet, maar er zouden veel kinderen komen logeren. Ik belde en diezelfde dag nog kwam er iemand langs. Ik was bang dat hij er met grof geweld tegenaan zou gaan, maar gelukkig hebben de wespen op die plek een zachte dood gekregen. In de rest van de tuin leefden ze nog lang en gelukkig.

Oranjewoud

Beyza

Wij hebben een hele fijne ervaring gehad met Amo (collega Mark). Hij was heel aardig en heeft ons goed geholpen. Heeft eerst een inspectie uitgevoerd in het hele huis, heeft daarna alle mogelijke... Wij hebben een hele fijne ervaring gehad met Amo (collega Mark). Hij was heel aardig en heeft ons goed geholpen. Heeft eerst een inspectie uitgevoerd in het hele huis, heeft daarna alle mogelijke gaten dichtgemaakt en bestrijdingsmiddel geplaatst waar nodig. Wij voelen ons weer veilig thuis :).

Dordecht

Els Boon-Krebbeks

Mijn moeder heeft al enige weken last van muizen in haar appartement.
Wij hebben het zelf niet onder controle gekregen, daarom hebben we professionele hulp ingeschakeld.
Een vriendelijke...
Mijn moeder heeft al enige weken last van muizen in haar appartement.
Een vriendelijke man met verstand van zaken heeft nu op een aantal plekken doosjes neergezet om de muizen te bestrijden.
We kunnen niet wachten op het moment dat mijn moeder eindelijk van die beestjes verlost is.

Etten Leur

Sandra Schemering Reelfs

Dinsdagavond e-mail gestuurd en ondanks het late tijdstip van 21.30 uur werd in gelijk gebeld. Dat vond ik al top en nog beter de volgend ochtend al voor de deur. Dat is nog eens service. Super... Dinsdagavond e-mail gestuurd en ondanks het late tijdstip van 21.30 uur werd in gelijk gebeld. Dat vond ik al top en nog beter de volgend ochtend al voor de deur. Dat is nog eens service. Super aardige vader en zoon die het probleem van mijn muizen in de keuken hebben onderzocht, gevonden en opgelost. Zij zetten niet zomaar wat vallen neer maar onderzoeken echt waar het probleem zit en lossen het op. Zeer vakkundig dus echt een aanrader !

Utrecht

C. Strijker

De gemaakte afspraak werd keurig nagekomen.

Steenbergen

Shuti

Fijn en snel geholpen!

Capelle aan de IJssel

C.W. Timmers

Accuraat en vakkundig

H.I. Ambacht

Rene

Telefonisch onbereikbaar, op de email wordt niet gereageerd!

Twello