Aniek

Heel goed geholpen door Amo! Zeer tevreden, wel wat prijzig.

Breda

Theelen F.

Ervaring was goed. Maar gezien de korte werktijd, is het tarief erg hoog.

Herten

Anna

Duidelijke communicatie. Fijn dat het snel kon gebeuren.

Bergen op zoom

Rikkert

Ik had met spoed een specialist nodig, en Ton kon nog plek maken en diezelfde dag komen inspecteren, fantastische service!

Utrecht

Bosch

Snel en flexibel. Binnen 2 uur ter plaatse en van het wespennest afgeholpen.

Zeist

Rob Bannink

Eerste instantie was hij snel bij ons, wespen nest zat bij dakapel. Hij heeft 2 flessen leegespoten, kosten € 99.95 , met de garantie, dat als ze niet weg waren, wij hem konden bellen, we hebben... Eerste instantie was hij snel bij ons, wespen nest zat bij dakapel. Hij heeft 2 flessen leegespoten, kosten € 99.95 , met de garantie, dat als ze niet weg waren, wij hem konden bellen, we hebben geprobeerd hem te bellen div malen dit lukte niet, toen 2 maal mail gestuurd, ook een bevestiging gekregen dat de mail bij hem aangekomen was, er zou contact opgenomen worden, maar er werd niet terug gebeld., toen hebben we zelf weer gebeld dat was 12oktober, hij zou contact opnemen, maar het is nu de 14e er is nog steeds niet gebeld, vindt het zeer slecht, hij kwam zeer correct over. Maar je kunt je in iemand vergissen.

Gendringen

Robin

Kwam stipt op tijd, was duidelijk in zijn uitleg. Hopelijk zijn we nu na zijn behandeling verlost van de rondvliegende wespen op zolder.

Nieuwegein

Stephan

De houtworm inspectie was niet goed uitgevoerd maar dit is later door het bedrijf netjes opgelost.

Zuid-Beijerland

Geweldig

Rijswijk

G.J.van Rangelrooij

Om 10 uur gebeld en om 12 uur al geholpen. Prima service en mooi op tijd. Voor het werk wat verricht is vond ik de prijs aan de hoge kant, maar ik had wel het onmogelijk zelf kunnen doen.

Ridderkerk