Wiersma

Nog dezelfde ochtend stond Wilfred klaar voor een inspectie in en om het huis. Het was niet alleen gemakkelijk communiceren, maar ook de aanpak was professioneel. Gaf meteen opluchting!

Houten

Zandstra

Na twee keer iemand anders te hebben ingeschakeld die er een verschrikkelijke troep van maakte zonder resultaat kwamen we bij Ton van Leur uit: perfect, een aanrader

Kamerik

Jannie

De afspraak was snel gemaakt. Het kon nog op dag zelf. Er werd uitgelegd wat de werkwijze was en het te verwachte resultaat.
Daarna geen wesp meer gezien.

Langbroek

M.Lucas

Wij zijn voorzien van passend advies en de juiste informatIe. Tevens werden wij direct en heel vriendelijk geholpen. We zijn direct van ons probleem afgeholpen en de inspectie was zeer grondig.

Wateringen

Ronald

Hallo de medewerker Amo kwam bij ons langs ivm muizen. De vallen zijn geplaatst nu afwachten of de muis gevangen wordt. Fijn dat hij zo snel kon komen. Tot nu toe goed geholpen

Ridderkerk

Agé van der Burg

Het was mogelijk snel een afspraak te maken. Wilfred was op tijd. Hij heeft een duidelijke uitleg gegeven. Deskundig de wespen bestreden. Een 2e bezoek was niet meer nodig.

Houten

Chris

Wilfred is 2 keer langsgekomen en bracht het vervelende nieuws dat dit een exceptioneel geval is en hij de wespen dus niet gemakkelijk kan bestrijden. Het lijkt wel dat ie weet wat ie doet, maar de... Wilfred is 2 keer langsgekomen en bracht het vervelende nieuws dat dit een exceptioneel geval is en hij de wespen dus niet gemakkelijk kan bestrijden. Het lijkt wel dat ie weet wat ie doet, maar de wespen zijn er dus nog steeds.

Culemborg

peter polderman

Na telefonisch overleg dezelfde middag werden de wespen bestreden.Snelle levertijd en prima vakmanschap.

rosmalen

Annette Corvers

2x een wespennest gehad, beide keren zeer snel en vakkundig verholpen.

Papendrecht

Henk Klunder

Op 15 september heb ik een review geschreven en contact gehad met de accountmanager uit Helmond die aangaf dat Kees-Jan het probleem zou afhandelen en hij niet op het afgesproken tijdstip kwam... Op 15 september heb ik een review geschreven en contact gehad met de accountmanager uit Helmond die aangaf dat Kees-Jan het probleem zou afhandelen en hij niet op het afgesproken tijdstip kwam opdagen. Krijg ik gisteren een aanmaning met een incasso erbij. Volgens de wet kan dat niet omdat Kees-Jan geen WIK heeft gestuurd en hij mag ook geen rente berekenen. Dus ook prutswerk. Ben benieuwd wanneer ik van de plaag Kees-Jan af ben. Als hij een kerel is, neemt hij persoonlijk contact met mij op in plaats van op zondagmiddag mailtjes met facturen versturen.

Hengelo