c.a. Jonkers

Wij hadden een groot wespennest in de spouwmuur waarbij de wespen in en uit vlogen. We kregen Wilfred aan de lijn die snel een afspraak inplande en precies op het afgesproken tijdstip verscheen. De... Wij hadden een groot wespennest in de spouwmuur waarbij de wespen in en uit vlogen. We kregen Wilfred aan de lijn die snel een afspraak inplande en precies op het afgesproken tijdstip verscheen. De zaak werd zeer deskundig en professioneel opgelost. We zijn zeer tevreden.

Houten

Remco

Netjes op tijd, behandelde het gehele gebied uitgebreid, volgende morgen geen nieuwe molshopen :-)

Dorst

Ton Copper

Prima en vakkundig geholpen

Culemborg

S.J. Hindriks

Snelle hulp bij verwijderen wespennest

Hendrik-Ido-Ambacht

Adelheid

Westra Ongediertebestrijding heeft mij binnen korte tijd vakkundig afgeholpen van een wespenplaag onder de dakpannen. Zij komen de afspraken na en communiceren betrouwbaar. De prijs is mij... Westra Ongediertebestrijding heeft mij binnen korte tijd vakkundig afgeholpen van een wespenplaag onder de dakpannen. Zij komen de afspraken na en communiceren betrouwbaar. De prijs is mij meegevallen. Ik raad Westra Ongediertebestrijding iedereen aan.

Ter Apel

Desiree Rienks - Adank

Ik was laatst aangevallen in mijn achtertuin door wespen.
Ik was laatst aangevallen in mijn achtertuin door wespen.
Waarschijnlijk had ik het nest verstoord samen met mijn hond die beetje in de tuin aan het scharrelen was en ik met haar aan het spelen.
Maar in eens zaten er heel veel wespen rondom ons heen en ben ik 4x gestoken ben ik blinde paniek en gillend naar binnen gerend.

Heb s’avonds na dat ik beetje was gekalmeerd toch naar beestjes weg gebeld en gemaild hierna werd er snel contact op gezocht en kon er een afspraak worden gemaakt.
Gelukkig nu na paar dagen geen wesp meer te bekennen en kunnen we ongestoord de tuin in bedankt voor de snelle en goed service ??.

Breda

Ronald G.

Wij hebben enorme hoeveelheden wespen bij een wilg in onze tuin en wij vermoedden dat er een wespennest zat. Bij telefonisch contact werd mij uitgelegd dat dit waarschijnlijk niet het geval was.... Wij hebben enorme hoeveelheden wespen bij een wilg in onze tuin en wij vermoedden dat er een wespennest zat. Bij telefonisch contact werd mij uitgelegd dat dit waarschijnlijk niet het geval was. Desondanks toch verzocht om op locatie te komen kijken, omdat ik nog nooit zoveel wespen bij elkaar had gezien, maar zelf niet in de struiken durfde te kijken of ik een nest kon zien.
Bij bezoek aan huis is uitgebreid gekeken of er een nest te vinden was. Dit bleek toch echt niet het geval te zijn zoals telefonisch al aangegeven (helaas, want bestrijden was nu niet mogelijk).

etten-leur

Hylke de Jong