Dennis

Prima geholpen. Zou eerst via de buitenkant de wespen bestrijden. Toch van binnenuit gedaan.

Nieuw-Buinen

Madeleine Burrekers

Super snelle service en professionele afwikkeling! Echt een aanrader! In De mezenkast zaten hoornaars maar geen last meer van gehad ??

Heel

Petra Houtman

Prima, snel en goed

Boskoop

Jolanda Hoogkamer

Wij hadden een flink wespennest in de spouwmuur en veel overlast van wespen. Na 1 keer spuiten is het probleem helemaal verholpen. Kundige mensen en hartstikke aardig! Kortom: ik kom zeker weer... Wij hadden een flink wespennest in de spouwmuur en veel overlast van wespen. Na 1 keer spuiten is het probleem helemaal verholpen. Kundige mensen en hartstikke aardig! Kortom: ik kom zeker weer terug als ik overlast van 'beestjes' heb.

Ijsselstein

Bor Rijk

Ik had vlooien in de schuur !Vepo geweest ,
een mens wil graag snel resultaat zien maar dat gaat niet altijd op,
met zo iets moet er wel enig geduld zijn maar al bij al is het toch goed...
Ik had vlooien in de schuur !Vepo geweest ,
een mens wil graag snel resultaat zien maar dat gaat niet altijd op,
met zo iets moet er wel enig geduld zijn maar al bij al is het toch goed gekomen ! met een vriendelijk groet.

Nijkerkerveen

A klever

Snelle service/ ,goed resultaat !

Ijsselstein

Teuny Kennedy

Goede service. Goed geholpen.

Alblasserdam

Snel geregeld en in één keer wespennest opgeruimd. Top!

Blijham

pascal smit

Snel opgelost

delfzijl

Boxtel

Ons wespennest zat op een heel lastig te bereikbare plek (hoog). Nadat het vanaf de grond niet gelukt was, is het Dhr Sulkers het later vanuit een hoogwerker wel gelukt.
Duidelijke...
Duidelijke communicatie, flexibel qua afspraken, en zeer klantvriendelijk.

Barendrecht