vera wissink

Goede bereikbaarheid, snelle afspraak

koog ad zaan

H.M. Geraedts

Het duurde een aantal dagen voordat het contact was gelegd voor een afspraak, maar daarna liep het gesmeerd. Het wespennest in de rieten kap is effectief bestreden. Na een week was het nest geheel... Het duurde een aantal dagen voordat het contact was gelegd voor een afspraak, maar daarna liep het gesmeerd. Het wespennest in de rieten kap is effectief bestreden. Na een week was het nest geheel uitgestorven.

Eelde

E. van der Sluis

Wij hadden een wespennest in de spouwmuur. Zaterdag gebeld, dinsdag afspraak. Zeer vriendelijk geholpen, was in een kwartiertje weer klaar. Ook behulpzaam in advies om een nieuw nest te voorkomen.

Bolsward

L. Broeze

Medewerker Bart kwam op tijd en ging vakkundig te werk. Ook erg fijn dat het allemaal corona-proof ging!

Groningen

slotboom

Goede service zondag contact gehad en de volgende morgen kwam er al iemand , vind het wel aan de prijs voor iemand die nog geen 10 minuten bezig was , maarja het probleem de de wespen is opgelost... Goede service zondag contact gehad en de volgende morgen kwam er al iemand , vind het wel aan de prijs voor iemand die nog geen 10 minuten bezig was , maarja het probleem de de wespen is opgelost als je over een week nog last had komt er nog iemand langs om nog eens gif te spuiten .

ijsseltein

NOORDENBOS

Top service

Hooghalen

H. Boelen

Maandag gebeld, dinsdag bestrijding en vanaf woensdag geen wespen meer gezien bij de invliegopening

Hardinxveld-Giessendam

Puck

Keurig en heel doelgericht

Oude Wetering

de groot

Prima en snel

giessenburg

M. Raben

Heel goed verlopen, op tijd aanwezig, correcte bestrijder. Allen ik las ergens dat de kosten tussen €60 en € 75 zouden zijn echter ik heb betaald €99,95.helaas. Verzuimd bij Kees-Jan van Dijk na te... Heel goed verlopen, op tijd aanwezig, correcte bestrijder. Allen ik las ergens dat de kosten tussen €60 en € 75 zouden zijn echter ik heb betaald €99,95.helaas. Verzuimd bij Kees-Jan van Dijk na te vragen wat de bestrijdingskosten bij VOB zijn. Ik moet nogmaals meedelen dat de uitvoering echt correct was. Dus deze meerkosten was het zeer waard.

Doetinchem.