H. VLOO

Westra ongediertebestrijding hebben goed werk afgeleverd!! zijn zeer tevreden

Stadskanaal

Janneke Tanrioven

Weet waar ze over praten, zeer proffesioneel
Probleem direct verholpen klasse

Dordrecht

Anton Haring

Snel en adequaat. Vakkundig met tijd voor uitleg

Mussel

Goed!

Stadskanaal

E. De Winter

Prima en snel geholpen. Top!!

Gasselte

Linda

Snelle dienst. Op dezelfde dag dat ik belde kon er al iemand komen. Ik vind het in verhouding wel een hoge prijs, wist deze ook niet van te voren. (Had er zelf eerlijkheidshalve ook niet naar... Snelle dienst. Op dezelfde dag dat ik belde kon er al iemand komen. Ik vind het in verhouding wel een hoge prijs, wist deze ook niet van te voren. (Had er zelf eerlijkheidshalve ook niet naar gevraagd)

Vorden

Hoeksma

Zeer goed

Assen

Deen

Een keurige medewerker van de Fa.Westra heeft op vakkundige wijze het wespennest ingespoten en ons nog wat adviezen gegeven. Na 1 dag al veel minder wespen na een week geen wespen meer.

Joure

Kool

Afspraak gemaakt, aanpak snel uitgevoerd,(be)handelwijze uitgelegd en vervolgtraject besproken.

Woerdense Verlaat

Harold Hukema

Wij hadden een behoorlijk drukbezocht wespennest in het grasveld met naar ons idee agressieve wespen. Vervolgens gebeld Westra ongediertebestrijding en ons geluk wou dat een van de medewerkers... Wij hadden een behoorlijk drukbezocht wespennest in het grasveld met naar ons idee agressieve wespen. Vervolgens gebeld Westra ongediertebestrijding en ons geluk wou dat een van de medewerkers vlakbij ons aan het werk was en daarna bij ons langs kon komen. Dus binnen een uur na mijn telefoontje had de medewerker de klus al keurig netjes geklaard en zijn wij waarschijnlijk van een groot gedeelte wespen om het huis bevrijd.

Musselkanaal