A. van den Boogaard

Prima uitleg/informatie gekregen en antwoord op alle vragen!

Wijk bij Duurstede

L.Meulemans

De problemen binnen een dag opgelost. Na een dag gen wesp meer gezien. Prima werk van Roy en zijn collega.
Echt een aanrader bij een wespenprobleem.

Arcen

Karen van Laarhoven

Prima service en na 1 behandeling opgelost. Ik vind het wel duur, 70 euro voor 15 min werk (als die 15 min al worden gehaald)

Oosterwolde FR

Piet

roden

Thoma

Supersnelle service!
Binnen een paar uur na mijn belletje werden de wespen verdelgd en heb ik ze daarna niet meer gezien!

Culemborg

We hadden last van wespen in de garage. Nadat de bestrijder was geweest werd het minder maar waren ze nog niet allemaal bestreden. Na een telefoontje hebben we (kosteloos) een nieuwe afspraak... We hadden last van wespen in de garage. Nadat de bestrijder was geweest werd het minder maar waren ze nog niet allemaal bestreden. Na een telefoontje hebben we (kosteloos) een nieuwe afspraak gemaakt en kwam er weer een bestrijder deze keer was het voldoende en zijn we van de wespen af. Erg goede service??

Doesburg

Claudia

Prima. Doet wat het belooft!!

Houten

Ham

Rijen

Angela

Vriendelijke jongeman, echter zonder enige kennis of ervaring zoals wel aangegeven was op de website. Hierdoor is er een gevaarlijke situatie ontstaan. Helaas is er geen oplossing of tegemoetkoming... Vriendelijke jongeman, echter zonder enige kennis of ervaring zoals wel aangegeven was op de website. Hierdoor is er een gevaarlijke situatie ontstaan. Helaas is er geen oplossing of tegemoetkoming vanuit het bedrijf gekomen, laat staan een excuus voor het ongemak.

Buinerveen

J van der Wou