I van Wijk

Prima alleen we moesten zelf de ladder pakken uit onze garage terwijl hij zelf eentje op de auto had liggen.

Schildwolde

John

Vakbekwaam, snel handelend en klantvriendelijk

Eelderwolde

Bertus Fokkens

Erg prettig!

Westerbork

Stefan Schapelhouman

Snelle service en het probleem was meteen opgelost, top!

wolvega

Carla Kleinpaste

De website vermeldt dat dezelfde dag contact wordt opgenomen. Dat was in de praktijk een dagje later. De afspraak kon voor vijf dagen later gemaakt worden en de bestrijder zou tussen 09.00 - 12.00... De website vermeldt dat dezelfde dag contact wordt opgenomen. Dat was in de praktijk een dagje later. De afspraak kon voor vijf dagen later gemaakt worden en de bestrijder zou tussen 09.00 - 12.00 uur komen. Om 12.30 uur was er nog niemand verschenen en hadden we ook geen telefoon gehad. Nadat ik zelf belde, botste ik op een beantwoorder. Ik ben met de hond gaan wandelen, gelukkig bleef mijn man thuis. Om 13.00 uur arriveerde de bestrijder alsnog. Het nest was binnen tien minuten opgeruimd. Daarmee vind ik de prijs aan de hoge kant.

Frederiksoord

G. van Dijk

's middags gebeld, volgende ochtend al geholpen

Houten

Lelieveld

We hadden een wespennest onder de dak rand. Ze hebben snel en effectief geholpen en je hebt garantie van een week.

Laag-keppel

H.Philippa

We hadden een behoorlijk groot wespennest boven een ruimte van de schuur. Maandag gebeld en dinsdag kwam Wilfred de Greef al om ons van het wespenpropleem te verlossen. Aardige man, keurig op tijd,... We hadden een behoorlijk groot wespennest boven een ruimte van de schuur. Maandag gebeld en dinsdag kwam Wilfred de Greef al om ons van het wespenpropleem te verlossen. Aardige man, keurig op tijd, had veel kennis van de beestjes, en na 20 minuten waren wij van ons probleem af. Niets meer van de wespen gezien.

Houten

W. Korteweg

Heel snel en goed geholpen. Ook fijn om te weten dat je 14 dagen na de bestrijding nog garantie hebt.

Finsterwolde

J. Kunz-Krokkee

Wespennest onder dakpannen bij dakraam. Donderdag boodschap ingesproken op algemeen nummer. Werd bijna direct teruggebeld voor afspraak. Hele aardige man. Vrijdag konden we niet, werd dus... Wespennest onder dakpannen bij dakraam. Donderdag boodschap ingesproken op algemeen nummer. Werd bijna direct teruggebeld voor afspraak. Hele aardige man. Vrijdag konden we niet, werd dus zaterdagochtend. Hij kwam precies op tijd. Zag direct waar hij moest spuiten. Na circa 10 minuten klaar. Direct resultaat zichtbaar. Tot gisteravond nog last gehad. 9 wespen door het dak binnen. Zelf doodgemaakt. Vandaag, maandagochtend geen wesp meer te bekennen. De man gaf aan dat we garantie hebben. Als we na een week weer/ nog steeds last hebben, lost hij het gratis op.
Conclusie: vakbekwaam en zeer service gericht.

Nieuwegein