RIA Esmeijer

Zijn 2x geweest nu wespennest hopenlijk helemaal weg (maar alle vertrouwen erin)

Ijsselstein

Kloppenburg

Zeer goed en profesioneel geholpen

Stadskanaal

Aarnoud Nelemans

Mark was zeer snel, hij reageerde direct op onze vraag en plande direct ( heel flexibel ) een afspraak in. Doordat wij beide heel de week werken was het op zaterdagochtend ook geen enkel probleem.... Mark was zeer snel, hij reageerde direct op onze vraag en plande direct ( heel flexibel ) een afspraak in. Doordat wij beide heel de week werken was het op zaterdagochtend ook geen enkel probleem. Keurig op tijd op de stoep en het nest naar alle tevredenheid verwijderd! Bedankt!

Zwijndrecht

Piet van der eind

Op een professionele mannier opgelost

Giessenburg

T. Mocking

Stipt op tijd. Nam tijd voor uitleg. Nam zelf het initatief voor een extra behandeling voor de zekerheid. Resultaat effectief

Zutphen

Sipke hiemstra

Woensdag gebeld, vrijdag afspraak. Bedrijf komt keurig op tijd en gaat direct aan de slag. Wespenpoeder in de ingang gespoten en de wespen nemen dit mee naar het nest. Nog even afwachten hoe snel er... Woensdag gebeld, vrijdag afspraak. Bedrijf komt keurig op tijd en gaat direct aan de slag. Wespenpoeder in de ingang gespoten en de wespen nemen dit mee naar het nest. Nog even afwachten hoe snel er resultaat is, maar men geeft garantie (een evt. 2e behandeling is gratis), dus dit komt helemaal goed.

Easterein

Marga Stehmann-Jacobs

Prima ervaring, zeer behulpzame medewerker

Zaltbommel

Smith

Heel goed

Stadskanaal

meino steegstra-van dijk

Duidelijke uitleg en vriendelijk kontakt. Netjes afgehandeld. Prima. Mocht ik weer last van wespen hebben dan neem ik graag kontakt op?

marrum

Kooiman

Snel geholpen, nog even afwachten of alle wespen binnen een week uitgeroeid zijn

Houten