Van Gestel

Zeer nette en correcte bestrijder, goede uitleg over hoe het proces verliep. Dus zeer tevreden

Dongen

Corné van der Giessen

Werkt netjes en correct

Hendrik Ido Ambacht

Moes

Snelle reactie en afspraak. Hopelijk in 1x ervan af dat is nog afwachten maar er zit garantie op!!

IJsselstein

G. Van Enckevort

Ervaren personeel, we zijn goed geholpen

Swalmen

Fons de Gier

Snelle komst. kwaliteit goed. Prijs 75.-- euro in 15 minuten wat hoog

Wijk bij Duurstede

Paul van Leeuwen

Goed ze konden snel komen

Nieuwkoop

L. Klein

We hadden een groot wespennest in een plantenbak op de vlonder naast de schuifpui. Al de dag na ons telefoontje kwam de bestrijder in de ochtend het nest spuiten met een biologisch middel. De... We hadden een groot wespennest in een plantenbak op de vlonder naast de schuifpui. Al de dag na ons telefoontje kwam de bestrijder in de ochtend het nest spuiten met een biologisch middel. De activiteit werd al binnen een dag aanzienlijk minder en tot op heden zien we geen verkeer meer in of uit de plantenbak. Tevreden klant!

Roelofarendsveen

Rutger

Snelle, goede service. Binnen paar minuten alle wespen verdwenen.

Houten

JH Koster

Gemakkelijk bereikbaar en afspraak maken eenvoudig. Door grote drukte, toch afspraak over 2 dagen, alleszins redelijk.
Last van 2 wespennesten met grote wespen op lastige plek hoog onder de...
Last van 2 wespennesten met grote wespen op lastige plek hoog onder de dakpannen.
Adequaat opgelost!
Heldere prijsafspraken vooraf. Met garantie!
Goede en deskundige service.

Smilde

Christa van Angelen