Astrid

Super tevreden heb zelfs een rol over
Behang goede kwaliteit

Kirsten Veldhuizen

Goede ervaring , werd goed op de hoogte gehouden via e-mail en producten keurig verpakt ontvangen .

Jorien Pleijsier

Helaas 3 weken op behang moeten wachten omdat het niet leverbaar was. Behangrand was niet zelfklevend zoals op de site vermeld stond en breedte klopte niet, hierover moeten bellen.

Anita Eckelhoff

Slecht

Reactie Behangloods:

Hallo Anita,
Het spijt ons dat je niet tevreden bent!
Wij hebben je klacht op het behang bekeken en beoordeeld.
Doordat er te hard gepoetst is op het behang heeft het vlekken...
Hallo Anita,
Het spijt ons dat je niet tevreden bent!
Wij hebben je klacht op het behang bekeken en beoordeeld.
Doordat er te hard gepoetst is op het behang heeft het vlekken achtergelaten. Het behang is wasbestendig en lichte vervuiling kan met een vochtige spons worden verwijderd. Bij te hard wrijven of poetsen kan echter het behang beschadigen, waardoor het pigment wordt verwijderd en de witte ondergrond zichtbaar wordt.
Omdat wij begrijpen dat dit erg vervelend is willen wij je graag vervangende rollen aanbieden.
Behangloods

Marjolein Hagenbeek

Het duurde echt heel lang voor behang werd geleverd... baby ondertussen geboren, mijn vakantie was voorbij. Slechte service dus.

Brigitte

Nog steeds niets ontvangen

Reactie Behangloods:

Hallo Brigitte,
Ik heb het even voor je nagekeken.
Hallo Brigitte,
Ik heb het even voor je nagekeken.
Omdat er een staal uit je bestelling vertraging heeft opgelopen hebben wij je gehele bestelling gisteren per post naar je toegestuurd.
Onze excuses hiervoor!
Wij hopen dat de stalen in de smaak zullen vallen :-)
Behangloods

lucas Oudkerk Pool

Joke Hiemstra

Snelle levering van een prima product!

Sandra van Mook

Zeer goed