Arianne Klein Bleumink

Goede en snelle levering. Wat ik belangrijk vind, is dat kleuren van het behang van de site in het echt nauw overeenkomen.

Desirée Verscheijden-Vrenken

Product zou 1 dag levertijd hebben, maar na enkele dagen nog niks ontvangen...

C. v.d. Elst

Een aantal keren op de site gekeken naar welk behang we wilden. Uiteindelijk vier rollen van één soort besteld. Dit kwam binnen en leek niet op het behang dat ik dacht besteld te hebben. Ik bleek... Een aantal keren op de site gekeken naar welk behang we wilden. Uiteindelijk vier rollen van één soort besteld. Dit kwam binnen en leek niet op het behang dat ik dacht besteld te hebben. Ik bleek een fout gemaakt te hebben en had behang besteld dat precies dezelfde beschrijving en dezelfde achtergrond op de foto had, als het behang dat ik had willen bestellen (dat echt een paar teinten donkerder is dan ik kreeg). Nog dezelfde dag heb ik hierover naar de behangloods gemaild. Ik wilde namelijk het behang wel terugsturen en het juiste bestellen, maar baalde ervan dat ik uiteindelijk drie keer verzendkosten betaal in plaats van 1 keer, en heb hen daarnaast nog een vraag gesteld over het behang dat ik dan wilde gaan bestellen. Helaas nog geen reactie ontvangen, maar inmiddels wel het verzoek gekregen om hen te beoordelen. Dat verbaast me. Het verkeerd bestelde behang heb ik gisteren, vier dagen na ontvangst van het behang en het versturen van mijn mail aan hen, maar terug gestuurd en ik hoop dat ik snel mijn geld terug krijg. Nieuw behang haal ik wel ergens anders.

Amrish gangaram panday

Op zich goed.. product voldeed niet aan de verwachting. wat ik erg vond is dat terugsturen 7.95 kostte.. niet gratis retourneren dus. op n bedrag vab 60 euro dat je terugstuurt ivm niet juiste... Op zich goed.. product voldeed niet aan de verwachting. wat ik erg vond is dat terugsturen 7.95 kostte.. niet gratis retourneren dus. op n bedrag vab 60 euro dat je terugstuurt ivm niet juiste verwachtingen is 7.95 wel veel.

Kimberly Drenth

Erg slecht.
In middels 15 keer achter alles aan moeten bellen. De bestelling is niet gekomen en mijn geld kreeg ik ook maar niet terug.
Hier worden dingen beloofd en niet na gekomen. Erg slecht.
Hier worden dingen beloofd en niet na gekomen.
Ik zou hier nooit meer iets bestellen en raad ook iedereen in mijn omgeving aan om dit niet te doen.

Britt

Snelle levering. Netjes verzonden

NAOMI CHRISTIAENS

Een ervaring rijker

Daisy Loomans

Het is spijtig dat ik er zolang op heb moeten wachten . Zou er respect voor gehad hebben want met deze dagen Super druk overal . Maar als er bij het bestelproduct staat de voor 15.00 besteld de... Het is spijtig dat ik er zolang op heb moeten wachten . Zou er respect voor gehad hebben want met deze dagen Super druk overal . Maar als er bij het bestelproduct staat de voor 15.00 besteld de volgende dag bij u thuis ook ondanks alle maatregelen . Was ik toch wat ontgoocheld .

Duurt

De levering was goed, alleen bleek ik direct na de online bestelling een rol te weinig te hebben. Toen ik aangaf dat ik die er graag nog bij wilde was dat niet mogelijk en moest ik nogmaals... De levering was goed, alleen bleek ik direct na de online bestelling een rol te weinig te hebben. Toen ik aangaf dat ik die er graag nog bij wilde was dat niet mogelijk en moest ik nogmaals verzendkosten betalen. Op de vraag om tegemoetkoming in de vorm van een kortingscode o.i.d. kwam geen antwoord meer.
En dus verder gezocht, blijken andere bedrijven het gratis te versturen én goedkoper te zijn. Gemiste kans dus voor beide.