Maarten

Zeer positief

Dekker

Mooi behang, snelle levering

M.Bruin

Uitgebreid assortiment, goed advies en snelle levering!

Maris

Snel en efficient, handige ‘rekenmachine’ om het aantal rollen te berekenen

Cor Heezen

Behang valt tegen
Beschrijving website en kleur is heel nadres als de werkelijkheid

Katelijne

Super mooie kwaliteit behang

Keurig bedrijf, wel wat problemen gehad met vervoerder gls. Zij hebben 3 dagen met mijn rollen behang rondgereden en uiteindelijk na veel bellen bezorgd aan het einde van dag 3. De mevr aan de... Keurig bedrijf, wel wat problemen gehad met vervoerder gls. Zij hebben 3 dagen met mijn rollen behang rondgereden en uiteindelijk na veel bellen bezorgd aan het einde van dag 3. De mevr aan de helpdesk van behangloods heeft ontzettend haar best gedaan om te zorgen dat ik de rollen ook daadwerkelijk bezorgd kreeg. Ze heeft mij ook meerdere keren zelf teruggebeld met de actuele status van het pakket.Aan het einde van dag 3 wilde ze evt nog een express sturen met een nieuw pakket zodat de schilder wel door kon werken.( is uiteindelijk niet nodig geweest omdat de bezorger om 16:30 bij mij aan de deur stond) Aan het einde van het behangen had ik 1 rol over en heb toen ook keurig mijn geld teruggestort gekregen na terugsturen.

Sandra

Helaas nog niks ontvangen, eerst werd aangegeven dat het gisteren zou aan komen. Daarna niks meer van gehoord.