Annemieke Tas

Snelle levering, prachtig product

Bets Zijlmans

Alles dik in orde

Zoey

Slecht, 4 stalen besteld, nooit ontvangen. En ook nooit reactie op mijn melding hierover..

Reactie Behangloods:

Goedemiddag Zoey,
Wat vervelend dat je de stalen niet ontvangen hebt!
Goedemiddag Zoey,
Wat vervelend dat je de stalen niet ontvangen hebt!
Zou je ons alsjeblieft een mailtje willen sturen (info@behangloods.nl) met je ordernummer? Zo kunnen wij voor je nakijken wanneer de stalen verzonden zijn en eventueel opnieuw naar je toesturen.
Alvast bedankt.
Behangloods

Loekie Delneij

Prima en snelle levering

Talisa De Haart

Veel te lange levertijd. Op de website staat vermeld wanneer het uiterlijk geleverd wordt maar hier houden jullie je niet aan. Service van de klantenservice is ook ver te zoeken

Brigitte Onvlee

Ricky van Hout

Super leuke Disney band gekocht voor op de kinderkamer

Sabine Fens

Nou er stond volgende dag in huis, maar uiteindelijk 2 weken moeten wachten. Het behang zelf was goed.

Reactie Behangloods:

Hallo Sabine,
Ik heb het even voor je nagekeken.
Hallo Sabine,
Ik heb het even voor je nagekeken.
Je hebt je bestelling op 25 februari geplaatst en ik zie inderdaad dat je je bestelling op 5 maart hebt ontvangen. Helaas kan ik niet meer zien waarom je je bestelling 6 werkdagen later hebt ontvangen.
Onze excuses hiervoor! Uiteraard hopen wij dat je blij bent met het behang :-)
Behangloods