I Hamtaite

Kwaliteit in verband met de prijs valt zwaar tegen helaas, maar het wordt wel snel geleverd.

Hallo Ikram,
Wat jammer dat je niet tevreden bent over de kwaliteit.
Inmiddels hebben wij al aardig wat rollen van dit behang verkocht, zonder klachten!
Zou je ons een foto van de klacht...
Hallo Ikram,
Wat jammer dat je niet tevreden bent over de kwaliteit.
Zou je ons een foto van de klacht kunnen sturen? Dat mag naar info@behangloods.nl. Wij helpen je graag verder!

Jeanne Bras

Jolanda Plug

Mooi fotobehang geleverd
Mooi fotobehang geleverd
Omdat ik nog nooit met fotobehang gewerkt heb heb heb ik de gebruiksaanwijzing nauwgezet uitgevoerd, echter bleek het behang niet goed glad te plakken en kwamen er bobbels in het behangpapier, navraag gedaan en op internet gezocht > het blijkt je de muur moet insmeren met behanglijm en niet het fotobehang zoals in de gebruiksaanwijzing stond

Hallo Jolanda,
Het spijt ons te horen dat de verwerking het fotobehang niet goed gegaan is.
Hallo Jolanda,
Het spijt ons te horen dat de verwerking het fotobehang niet goed gegaan is.
Zou je ons een mail willen sturen (info@behangloods.nl) met je ordernummer en als het kan onze gebruiksaanwijzing?
Alvast bedankt. Wij helpen je graag verder!

Claudia Snijders

De bestelling was vlug binnen...maar als je een klacht hebt over hun behang(lichte streep in 1 baan),wordt je probleem niet fatsoenlijk begrepen en komen ze als compensatie met 1 rol behang te... De bestelling was vlug binnen...maar als je een klacht hebt over hun behang(lichte streep in 1 baan),wordt je probleem niet fatsoenlijk begrepen en komen ze als compensatie met 1 rol behang te sturen( terwijl de hele kamer al behangen is)
Ik ga er vanuit als ik behang bestel van €64,50 per rol dat het ook kwaliteit is.
Ik zal hier NOOIT meer iets bestellen.

Marian Bijvank-Peters

Super

Sjef Snijders

Waardeloos willen van geen klacht weten.

Goedemiddag Sjef,
Goedemiddag Sjef,
Uiteraard nemen wij klachten zeer serieus. Ik heb het even nagekeken en zoals wij je hebben laten weten heeft onze kwaliteitsafdeling de klacht niet geconstateerd op het behang. Zij hebben een wastest uitgevoerd en het behang voldoet aan de norm van de afwasbaarheid.
Dergelijke klachten kunnen zich voordoen wanneer er te hard is gepoetst op het behang. Lijmresten dienen met een zachte vochtige doek meteen verwijderd te worden van het behang.

Monique

De keuze op de website is groot. We wilden een 3D effect creëren en dat is zeker gelukt maar de kwaliteit/prijsverhouding minder. Het behang is door een schildersbedrijf aangebracht en die man gaf... De keuze op de website is groot. We wilden een 3D effect creëren en dat is zeker gelukt maar de kwaliteit/prijsverhouding minder. Het behang is door een schildersbedrijf aangebracht en die man gaf aan dat de toplaag er wel erg snel vanaf gaat. Dat we voor de prijs van deze rollen meer kwaliteit hadden mogen verwachten. Zijn advies is dan ook om behang in een winkel te kopen en niet online.

Goedemorgen Monique,
Wat jammer dat jullie niet tevreden zijn over de kwaliteit van het behang.
Goedemorgen Monique,
Wat jammer dat jullie niet tevreden zijn over de kwaliteit van het behang.
Zou je ons een foto kunnen sturen (info@behangloods.nl) zodat wij je klacht kunnen bekijken. Uiteraard helpen wij je graag!
Je kan ons behang ook in de winkels vinden dus of je deze online koopt of in de winkel maakt geen verschil ;-)

H van der Mijn

Zie mail van havandem@ziggo.nl

Goedemorgen Han,
Omdat je een fotowand op maat hebt besteld kunnen wij deze niet retour nemen. Dit staat ook vermeld op de website.

Chantal Kaandorp

Mooi behang, goede site en voldoet aan verwachting