Hanne Truyens

Behang besteld. De levering ging heel vlot, maar de kwaliteit van het behang is heel slecht. Ik hrb het retour gestuurd.

Reactie Behangloods:

Goedemiddag Hanne,
Wat jammer dat je je bestelling naar ons teruggestuurd hebt!
Goedemiddag Hanne,
Wat jammer dat je je bestelling naar ons teruggestuurd hebt!
Het behang wat je bij ons hebt besteld is al veel verkocht. Hier hebben wij dan ook geen klachten op gehad.
Hopelijk kan je iets anders leuks vinden.
Behangloods

ans breunissen

Heel goed! Ook de mogelijkheid om stalen te bestellen voor weinig geld om zo de perfecte keus te kunnen maken

Henk Meijer

Eenvoudig kiezen en laten bezorgen. Onze bestelling was helaas beschadigd, waarschijnlijk door de bezorger. Een mailtje met een foto en uitleg was voldoende voor de behangloods om binnen twee... Eenvoudig kiezen en laten bezorgen. Onze bestelling was helaas beschadigd, waarschijnlijk door de bezorger. Een mailtje met een foto en uitleg was voldoende voor de behangloods om binnen twee werkdagen een vervangende zending af te leveren. Top, dit bedrijf weet wat service en kwaliteit beteken.

Nadine van der Poorten

Een vriendelijke man. Hele snelle reactie en fijne communicatie. Het resultaat zag er super uit!

Brigitte Jager

Een slechtere ervaring kan niet.

Reactie Behangloods:

Hallo Brigitte,
Wat ontzettend jammer dat je geen goede ervaring met ons hebt gehad!
Hallo Brigitte,
Wat ontzettend jammer dat je geen goede ervaring met ons hebt gehad!
Graag horen wij wat er niet goed gegaan is. Zou je ons een mail hierover willen sturen? Dat mag naar info@behangloods.nl. Wij helpen je graag!
Behangloods

Colette Bul

Snelle levering en best een grootte sample

Marian Zintel

Prima, keurig op tijd bezorgd.

Maria Niels-Berendts

Goede communicatie