Natalie Tjeerdsma

Goede kwaliteit behang. Mooi stevig, kreukt niet en makkelijk te verwerken.

Jan Buis

Snelle levering en een goed product. Echt top hkor

Henriette Gieben

Duidelijk, snel, goede service

Anne Fransen

Erg prettig

Sabine Mastenbroek-de Leeuw

Kwalitatief geen goed behang. Witte ondergrond, niet handig. Hobbelig. Overal zie je witte lijnen zitten doordat er meerdere banen naast elkaar moeten worden geplakt. Beter 1 grote brede behang... Kwalitatief geen goed behang. Witte ondergrond, niet handig. Hobbelig. Overal zie je witte lijnen zitten doordat er meerdere banen naast elkaar moeten worden geplakt. Beter 1 grote brede behang strook bestellen dan in banen. Kleur is donkerder dan verwacht. Wel een leuk patroon voor mijn zoon.

Reactie Behangloods:

Hallo Sabine,
Wat vervelend dat je niet tevreden bent!
Hallo Sabine,
Wat vervelend dat je niet tevreden bent!
Zou je ons een foto willen sturen zodat wij kunnen zien wat er precies aan de hand is, graag ook met het ordernummer van je bestelling? Ons mailadres is info@behangloods.nl.
Alvast bedankt.
Behangloods

P. Baltus

Slecht

Reactie Behangloods:

Hallo Puck,
PostNl heeft jouw retour niet bij ons afgeleverd maar bij een Pakketshop.
Hallo Puck,
PostNl heeft jouw retour niet bij ons afgeleverd maar bij een Pakketshop.
Zoals eerder laten weten hebben wij een poging gedaan om jouw retour af te halen maar deze was daar niet meer aanwezig.
Daarom verzoeken wij je dan ook dit met PostNL te regelen. Helaas staan wij hier buiten.
Zodra wij je retour in goede staat hebben ontvangen zullen wij het bedrag naar je terugstorten.
Behangloods

charlotte bekaert

Topservice en snelle levering, alles waar een klant veel belang aan hecht!

Sharon

Nellie Lodders

Enorm veel keuze, snelle levering