nadia Williams Tevrede

Alles keurig geleverd behang print en kleur precies zoals op de foto en kwaliteit is uitstekend

Chantal Mannaerts

Nooit iets ontvangen

Reactie Behangloods:

Goedemorgen Chantal,
Wat vervelend dat je het staal niet ontvangen hebt!
Goedemorgen Chantal,
Wat vervelend dat je het staal niet ontvangen hebt!
Ik heb het voor je nagekeken en wij hebben het staal op 30 oktober per post naar je toegestuurd. Zou je ons een mail willen sturen (info@behangloods.nl) met daarin je ordernummer? Willen zullen het staal dan nogmaals naar je toesturen.
Onze excuses voor het ongemak!
Behangloods

Caroline Markvoort

Charlotte Welberg

Vlotte verzending van proefstalen

Patrick Lodeweges

Perfect bedrijf.
Goed verpakt afgeleverd.

Angelique V schie

Mooi behang snel.geleverd !!

Buket Önder

Heel fijn alles gebruik klaar en hoede kwaliteit!

Angela Van Roosmalen

Edwin

Verkeerde rollen waren geleverd maar dat werd snel gecorrigeerd.

Joy Eilbracht

Retour sturen is een grote ramp!!
Retour sturen is een grote ramp!!
Ik zou al 15 dagen te laat zijn met betalen. Terwijl ik netjes binnen de betaaltermijn betaald heb en het andere behang retour gestuurd heb via PostNL. Dit word niet verwerkt en daarom heb ik dus een achterstand bij Riverty staan van 15 dagen. Ik ben woest.

Reactie Behangloods:

Goedemorgen Joy,
Ik heb het even voor je nagekeken.
Wij hebben op 2 november aan Riverty doorgegeven dat wij je retour hebben ontvangen! Hier zit altijd een vertraging in.
Wij verzoeken...
Goedemorgen Joy,
Ik heb het even voor je nagekeken.
Wij verzoeken je dan ook vriendelijk om contact op te nemen met Riverty.
Behangloods