Joy Eilbracht

Retour sturen is een grote ramp!!
Retour sturen is een grote ramp!!
Ik zou al 15 dagen te laat zijn met betalen. Terwijl ik netjes binnen de betaaltermijn betaald heb en het andere behang retour gestuurd heb via PostNL. Dit word niet verwerkt en daarom heb ik dus een achterstand bij Riverty staan van 15 dagen. Ik ben woest.

Reactie Behangloods:

Goedemorgen Joy,
Ik heb het even voor je nagekeken.
Wij hebben op 2 november aan Riverty doorgegeven dat wij je retour hebben ontvangen! Hier zit altijd een vertraging in.
Wij verzoeken...
Goedemorgen Joy,
Ik heb het even voor je nagekeken.
Wij verzoeken je dan ook vriendelijk om contact op te nemen met Riverty.
Behangloods

Rik

Beschrijving van het bestelde duidelijk.
Volgens afspraak geleverd.

TR Original

Prima service

Mira

Eerst was het behang 27,- en een paar uur later ineens 40,-. Ik was er 1 vergeten en moest dus 13,- meer betalen. Dat was een gemiste kans in mijn ogen.

Akkie van Wezep

Heel goed materiaal fijn behang

Pauline van der Bilt

Snelle levering van prima kwaliteit behang dat er precies zo uitziet als op de website. Keurig geld terug voor de ene rol die over was, kortom supertevreden!

Caroline Noppe

Alles verliep zeer goed

Estelle Nieuwenkamp

Het behang zag er anders uit dan op de website. De foto’s op de website zijn duidelijk gephotoshopt. Grote teleurstelling!

Reactie Behangloods:

Hallo Estelle,
Wat jammer dat je niet tevreden bent over je bestelling.
Hallo Estelle,
Wat jammer dat je niet tevreden bent over je bestelling.
Omdat wij het behang zelf produceren en zelf de fotografie doen wil ik je laten weten dat de foto's zeker niet gephotoshopt zijn.
De kleuren kunnen wel afwijken van je beeldscherm. Dit omdat ieder beeldscherm anders is afgesteld. Daarom hebben wij een stalenservice zodat je eerst de kleur, het dessin en het materiaal in het echt kunt bekijken voordat je je bestelling plaatst.
Uiteraard mag je je bestelling retourneren. In de doos van je bestelling zit een retourformulier.
Behangloods

Esther Dirven

Snelle en nette leveringProduct voldoet aan verwachtingen👍