Linda Huizing

Goed, de bestelling wordt snel en netjes geleverd. Ik had een vraag ivm bijbestellen, dit werd zeer correct opgepakt!

Michel Prinsen

Verkeerde behang geleverd, juiste behang opgehaald, zelf berekend aan 2 rollen voldoende te hebben maar 3 besteld omdat de reken formule op de site dit aangeeft. En wat blijkt een volledige rol... Verkeerde behang geleverd, juiste behang opgehaald, zelf berekend aan 2 rollen voldoende te hebben maar 3 besteld omdat de reken formule op de site dit aangeeft. En wat blijkt een volledige rol over. Deze 2 weken geleden retour gestuurd nog geen bericht gehad.
Dus

Goedenavond Michel,
Goedenavond Michel,
De calculator is een hulpmiddel. Dit geeft een schatting van het verwachte verbruik. Het daadwerkelijke verbruik wordt bepaald door de exacte situatie en de manier waarop het behang wordt aangebracht.
Waarom het bedrag nog niet is teruggestort kan ik op dit moment helaas niet voor je nakijken. Ik kom hier per mail morgen bij je op terug.
Onze excuses voor het ongemak!

Ilse Nijenhuis

Prettig, snel en makkelijk

Emran Celik

Helemaal blij mee met mijn behang! Zou zeker iedereen aanraden. Ik kwam 1 behang te kort had t de volgende dag al in huis! Top service!

Frits de Bruijn

Fotobehang van Harry Potter gekocht. Het papier zou een structuur hebben waardoor kleine oneffenheden minder zichtbaar zijn. Het papier zou sterk zijn. Op de website staat beschreven dat je het... Fotobehang van Harry Potter gekocht. Het papier zou een structuur hebben waardoor kleine oneffenheden minder zichtbaar zijn. Het papier zou sterk zijn. Op de website staat beschreven dat je het behang moet insmeren en omslaan. Daarna op de muur aanbrengen. In de bijgeleverde gebruiksaanwijzing staat dat je de muur moet inlijmen en daarna luchtbellen met een spatel eruit strijken vanuit het midden naar de randen. Een onmogelijke opgave. Zodra het papier de lijm raakt gaat het bobbelen en als je probeert het vlak te strijken vouwt het papier of het stroop op waardoor de print beschadigd. Er zit totaal geen structuur in het papier en het is echt niet sterk. Een teleurstellende ervaring. Als behang loods beweerd dat het makkelijk is aan te brengen dan daag ik ze uit het hier te laten zien. Misschien had ik beter meer geld uit kunnen geven en een fotoprint op vliesbehang kunnen kopen.

Goedenavond Frits,
Zojuist zie ik dat je ons ook een mail hebt gestuurd. Dank je wel daarvoor.
Wij komen hier zo spoedig mogelijk bij je op terug.
Fijne avond.
Met vriendelijke...
Goedenavond Frits,
Zojuist zie ik dat je ons ook een mail hebt gestuurd. Dank je wel daarvoor.
Wij komen hier zo spoedig mogelijk bij je op terug.
Fijne avond.

Gerrina van der Weerd

Hanneke Van der Waal

Prima, snel geleverd. Behang komt overeen met de foto

Madelon de Jong

Wat een walgelijk slecht bedrijf! Nooit bestellen!!! Maatwerk behang besteld, behang gekregen wat er in de verste verte niet op lijkt. Behangloods beweerd dat het door hun “kwaliteitscontrole” is... Wat een walgelijk slecht bedrijf! Nooit bestellen!!! Maatwerk behang besteld, behang gekregen wat er in de verste verte niet op lijkt. Behangloods beweerd dat het door hun “kwaliteitscontrole” is beoordeeld en wil hier niks in betekenen. Weg is je geld voor een behang wat zeker niet goedkoop was!
Klachten oplossen zou toch tegenwoordig standaard moeten zijn lijkt mij?!

Inge Dekker-Molenaar

Ik had 2 soorten behang besteld 1 met een snelle leertijd en de andere met een minder snelle levertijd en ik had het behang eigenlijk snel nodig. Het was erg jammer dat de bestelling in 1 keer werd... Ik had 2 soorten behang besteld 1 met een snelle leertijd en de andere met een minder snelle levertijd en ik had het behang eigenlijk snel nodig. Het was erg jammer dat de bestelling in 1 keer werd verzonden 2,5 weken later omdat we anders al aan de slag konden gaan. Heb er 2 keer voor gebeld maar kreeg steeds het antwoord dat de levering eraan kwam.

Goedemiddag Inge,
Wat vervelend dat je het behang later hebt gekregen!
Goedemiddag Inge,
Wat vervelend dat je het behang later hebt gekregen!
Het ene artikel wat je besteld hebt produceren wijzelf en hebben deze dan ook op voorraad. Het andere artikel kopen wij in en helaas door de vakantieperiode had deze vertraging opgelopen.
Onze excuses hiervoor! Uiteraard hopen wij dat je blij bent met je keuze en wij wensen je hier veel plezier mee!

Nora Vd Heide

Snel verstuurd en supermooi behang!!