Nayel Ben Ahmed

De levering duurde erg lang en kwam niet overeen met de leveringstijd op de website.

Jerry Zonneveld

Reageren niet als je ze een e-mail stuurt, en ze hebben een automatische rekenformule voor het behang uit te kunnen rekenen en dan word er gevraagd voor lijm en dan ga je er ergens wel van uit dat... Reageren niet als je ze een e-mail stuurt, en ze hebben een automatische rekenformule voor het behang uit te kunnen rekenen en dan word er gevraagd voor lijm en dan ga je er ergens wel van uit dat dat ook mee berekend word maar helaas! Dus kan nu ook nog lijm los bij gaan bestellen met weer verzendkosten

Reactie Behangloods:

Goedemiddag Jerry,
Ik heb het even nagekeken maar wij hebben geen mail van je ontvangen.
Goedemiddag Jerry,
Ik heb het even nagekeken maar wij hebben geen mail van je ontvangen.
Bij onze lijm wordt er aangegeven voor hoeveel vierkante meter dit is. Misschien heb je dit over het hoofd gezien.
Behangloods

Matty Spaargaren

Geen op of aanmerkingen

Eva Mekel-Bosch

Het blijft spannend om online behang te bestellen. Gelukkig is de kleur en het motief exact wat ik zocht!
Zeer vlotte levering.

Barbara Klopper

Top Top Top

YOLANDA HAEST

Goede service

Koen Mangelschots

Prima is een aanrader

Julia Postma

Eindelijk de juiste kleur wit. Bij andere zaken waren de stalen beige, terwijl zij wit schreven

Dirk

Sneller levering, product voldoet aan beschrijving