Cathy Stulen

Snel geregeld

Bernie Pustjens

Onze bestelling was prima in orde

P.E.T.R.A. Van Der Zwaan

Sabrina Dooijenburgh

Snelle levering en prima bedrijf maar helaas niet zulke goede kwaliteit behang. Het is zo dun als a4 papier. Alles zie je erdoorheen.

Reactie Behangloods:

Goedenavond Sabrina,
Wat vervelend dat de kwaliteit van het behang niet naar wens is.
Goedenavond Sabrina,
Wat vervelend dat de kwaliteit van het behang niet naar wens is.
Zou je ons een foto kunnen sturen zodat wij kunnen zien dat het doorschijnt? Dat mag je sturen naar info@behangloods.nl. Wij zullen dan je klacht in behandeling nemen.
Alvast bedankt en onze excuses voor het ongemak.
Behangloods

Werner Swinkels

Snel geleverd, goede kwaliteit

Leontine Veenhuis

Prima maar de berekening hoeveel behangrollen je nodig hebt klopte niet . Ik moest er volgens berekening 3 kopenivm hey patroon , maar uiteindelijk was er maar 1 nodig . Hierdoor moest ik 7,95... Prima maar de berekening hoeveel behangrollen je nodig hebt klopte niet . Ik moest er volgens berekening 3 kopenivm hey patroon , maar uiteindelijk was er maar 1 nodig . Hierdoor moest ik 7,95 verzendkosten ivm retour weet betalen . Dit vind ik teleurstellend dat ik teveel gekocht had wat niet nodig was en extra kosten moest betalen doir de onjuiste berekening op de site

Nicole Olieman

Top behang tegelmotief turquoise

Angela de bruijne

Waardeloos. Behang verkeerd op de rol. Op vragen krijg je geen antwoord en retouren kost de klant zelf geld. Zelfs als het behang verkeerd op de rol zit. Heel jammer dit !

Anouschka Luijten

Goes bedrijf