Saskia Rengelink

Snelle levering, mooi behang, vriendelijke service

Patricia van der Vliet

Snelle fijne service

Madelon Gerritsen

Snelle levering van de bestelde producten. Helaas was 1 product vergeten, maar na een telefoontje was ook dit product snel in huis. Fijne service dus!

Steffie Evans-Tichelaar

Goed!

L. Bakker

Goed, maar ik ben absoluut niet tevreden over GLS die de goederen moest leveren

Marly Backx

Goed, ik zag bij Ikea mooi kinderbehang, met aangegeven dat het bij Behangloods te bestellen is. Met 2 dagen in huis, nu prachtige muur

Jenine Koelewijn

Prima levering.
Prima levering.
Wel bijzonder dat bij terugsturen de verzendkosten voor jezelf zijn. Mijn man vraagt zich af of dit wettelijk gezien wel mag. Bij nader inzien vormt dit voor mij toch een belemmering om nogmaals te bestellen.

Reactie Behangloods:

Goedemiddag Jenine,
Dank je wel voor je review.
Uiteraard doen wij geen dingen die wettelijk niet mogen. Op de website geven wij aan dat de retourkosten voor eigen rekening zijn.
Met...
Goedemiddag Jenine,
Dank je wel voor je review.
Behangloods

Susan Hilhorst

Super en snelle levering

Joke Delang

Berekening aantal rollen klopt helemaal niet als je een patroon hebt

Reactie Behangloods:

Goedemorgen Joke,
Goedemorgen Joke,
De calculator is een hulpmiddel. Dit geeft een schatting van het verwachte verbruik. Het daadwerkelijke verbruik wordt bepaald door de exacte situatie en de manier waarop het behang wordt aangebracht.
Behangloods