Van Dijk

Bestellen gaat makkelijk, maar wanneer bestelling vertraagd is zou het fijn zijn dat het bedrijf (per mail) aangeeft dat het later geleverd wordt. Moest er nu 2x zelf achteraan

Monique Wennekes

Goed en snel geleverd wat ik had besteld

Martin Verhoeven

Behang te kust en te keur. Uiteindelijk ook inderdaad behang besteld. Ik werd keurig op de hoogte gehouden over het verloop. Precies volgens afspraak werd het behang afgeleverd. Alles prima verlopen !

FM

Overzichtelijke website. Slechte service. Product wordt pas verzonden nadat je er zelf achteraan hebt gemaild. Waarop je eerst nog een antwoord krijgt dat er een levertijd is. Bij opnieuw mailen dat... Overzichtelijke website. Slechte service. Product wordt pas verzonden nadat je er zelf achteraan hebt gemaild. Waarop je eerst nog een antwoord krijgt dat er een levertijd is. Bij opnieuw mailen dat deze levertijd al verstreken is wordt er gezegd dat het diezelfde dag nog verzonden zal worden met track en trace. Ik had het inderdaad wel de volgende dag in huis, maar heb de track en trace nooit ontvangen.

Goedenavond,
Wat vervelend dat het zo gelopen is.
Goedenavond,
Wat vervelend dat het zo gelopen is.
Ik zie dat je bestelling inderdaad een levertijd heeft gehad van 5 tot 7 werkdagen (dit staat vermeld op de website) en dat je je bestelling 2 dagen te laat hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor!
Heb je de track & trace misschien in je ongewenste mail ontvangen?
Nogmaals onze excuses voor de te late levering maar wij hopen natuurlijk dat je wel blij mee bent!

Marek Litwin

Slecht / nep behang + retourkosten zijn voor jezelf

Goedemorgen Marek,
Wat jammer dat je niet tevreden bent over het behang!
Kan je ons laten weten waarom dat is? Je kan ons dit laten weten via info@behangloods.nl.
Wij helpen je graag...
Goedemorgen Marek,
Wat jammer dat je niet tevreden bent over het behang!
Wij helpen je graag verder!

Jeanine Bezuijen

Redelijk.

Lisa Swuste

Behang is erg mooi daar valt niks over te zeggen.
Behang is erg mooi daar valt niks over te zeggen.
Behang kwam alleen veel te laat, geen bericht van het bedrijf over de vertraging (vind ik niet netjes). Na zelf een mail gestuurd te hebben kwam het pakket evengoed nog 2 dagen later dan ze toen beloofde.

Goedemorgen Lisa,
Wat vervelend dat je je bestelling te laat ontvangen hebt. Onze excuses hiervoor!
Wij hopen uiteraard dat je toch blij bent met je bestelling.
Met vriendelijke...
Goedemorgen Lisa,
Wij hopen uiteraard dat je toch blij bent met je bestelling.