Marije

Prachtig behang!

Johanna Bakker

De eerste bestelling was beschadigd aangekomen. Oorzaak lag bij de vervoerder, maar na 1 telefoontje naar de behangloods hadden we de volgende dag alweer een nieuwe bestelling. Super fijn geregeld.

I

Negatief, als je met afterpay wilt betalen sturen ze gewoon je bestelling niet. Ze denken dat je dan niet betaald hebt. Ze snappen zelf niks van het concept. Vervolgens moet je er meerdere keren... Negatief, als je met afterpay wilt betalen sturen ze gewoon je bestelling niet. Ze denken dat je dan niet betaald hebt. Ze snappen zelf niks van het concept. Vervolgens moet je er meerdere keren achteraan bellen om je bestelling alsnog te krijgen

Reactie Behangloods:

Goedemorgen Irina,
Wat vervelend dat het niet goed gelopen is met je betaling via Afterpay.
Goedemorgen Irina,
Wat vervelend dat het niet goed gelopen is met je betaling via Afterpay.
Dit betaalmiddel wordt regelmatig via onze website gebruikt en dit verloopt altijd goed. Helaas weet ik niet wat er niet goed gegaan is maar uiteraard snappen wij dat dit vervelend is. Onze excuses hiervoor!
Ik zie dat je je bestelling inmiddels ontvangen hebt en we hopen dat je er toch blij mee bent.
Behangloods

sandra slingerland

Bedrijf ok maar slecht behang

Reactie Behangloods:

Goedemiddag Sandra,
Wat jammer dat je niet tevreden bent met het bestelde behang!
Goedemiddag Sandra,
Wat jammer dat je niet tevreden bent met het bestelde behang!
Zou je ons alsjeblieft een mail willen sturen (info@behangloods.nl) en eventueel een foto van wat er niet goed is. Wij zouden het graag even willen zien.
Wij helpen je graag verder!
Alvast bedankt.
Behangloods

Lia Cruiming

Prima, veel keuze en snel geleverd

Ellis Neeleman

Snelle levering, veel keuze, mooi behang. Iets lastig te plakken maar pakt toch mooi uit.

Linda Pennings

Marian Vanhooijdonk

Yvonne Wakeling

Snelle levering en zeer vriendelijke service medewerkster

Raymond Abdoelkarim

Super snel geleverd